22.Bölüm

9.5K 436 2
                                    

22.Bölüm

-B.bsanma davasi mi ?

Murat-Evet. Çok istiyordun ya. Bitiyor iste. 1 ay dayanamadin. Al simdiden ... Gelecek hafta sali mahkeme var . Rahatladin mi?

Deyip odasina girmisti. 

Kagit elimden dusmustu.

Kanepeye oturmustum. Basima bir agri girmisti. Bu kadar... Bukadar cabukmu bitcek ? 

MURAT-Bitiyor iste. Istedigin gibi. Ayriliyoruz. Insallah mutlu olursun artik. Beni sevmeye bile çalismadin sen... Beni istemiyorsun sen. Ama ben.. Ben asigim lan  

Bana yazik degilmi ? 

-GECE 1:30-

Uyku tutmamisti. Hic uyumamistim. Susamistim. Kalkip salona girmistim. Kagit yerde, hayal kanepede uyuyordu. Off kizim ya sirtin agrar simdi. Off!

Kuagima alip yatagina gotursem? Olmaz.. Hem yanlis anlar hemde dover, söver. Icerden battaniye getirip ustune ortmustum. Kendi kanepemde oturup onu izliyordum.

-Ne kadarda masumsun sen... Ne kadarda gerceksin.. Ama sen.. Sen benim hayalimsin... Bir hayal gibiydi seninle yasamak, seninle evlenmek. Ama bu hayal cok yakinda biticek.. Benim hayalim biticek... 

HAYAL-Onu duyuyordum. Battaniyeyi ustume ortugunde uyanmistim zaten. A..agliyodu o !

Bitane gozumu birazcik aralamistim. Basini dizine koymus cocuk gibi agliyordu. O kivircik saclari cok tatliydi..  suna bak ya agliyor resmen. Kalkip sarilmak.istiyordum... Ama yapamazdim. Olmaz.. 

Gozumden bir yas akmisti.

Murat-Sen burda rahat etmessin...  bende burda yaticam. Sirtin tutulursa benimkide tutulur.

O boyle soyledikçe kalbim agriyordu.

Ben simdi nasil bosanicam senden ? Nasil yapicam ? Omrum boyu aci cekmezmiyim ?

Kanepeye uzanmis beni izliyordu. Ustune yorganda ortmemis... Gozlerimi kapatmistim. Onunla ayni evdeyken okadar guvenli hissediyordum ki ... Sanki deprem bile olsa dunya bile dagilirsa o beni koruyacakmis gibi...

-SABAH-

Hala beni izliyordu. Nasil uyumadi ki ? Bi gozu kapali digeri acikti. Inatciydi uyumiyackti... Bende uyumamistim. Uyumus gibi yapiyordum sadece...

Gozlerimi acmistim.

-Neden burda uyudun ?

Murat-Battaniyeyi orterken odaya gitmeye usenmisim ....

-Sirtin agriyordur simdi ?

Murat-Ahhh.. Biraz ya seninki?

Deyip kalkmisti.

-Biraz...

Kalkmistim.

Murat-ayni aciyi yasiyoruz.. Ne guzel... 

-Nesi guzel ?

Murat-Ayni mutlulugu yasayamadik, bari ayni aciyi yasayalim...

Evlilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin