Ez még csak a történet első része. Várom a kommenteket, csillagoljatok, ha tetszik, és jó szórakozást kívánok! :)
Ez a nap is úgy indult, akár a többi. Marinette és Adrien éppen fizikadolgozatot írtak az osztályteremben, amikor egyszercsak sikolyokat hallottak. Az osztályteremben levő számítógép magától bekapcsolódott, és előben adta le, Halálfej egy újabb kliensének pusztítását. A férfi fekete, csillagokkal díszített ruhát viselt és egy hologram vetítőt tartott a kezében, ami egy feketelyukat ábrázolt, és az sorra szívta magába az embereket és a tárgyakat. Minél többet szívott magába, annál nagyobb tárgyakat nyert el a hologram.
-Üdvözöllek Párizs! Sajnos rossz híreim vannak számodra. A várost hamarosan be fogja szippantani egy feketelyuk! Ez ellen nem tehettek semmit! Így végre az emberiség megismerheti és megértheti, hogy a világűr milyen csodákat rejt magában! Ezt a sorsot csak akkor kerülhetitek el, ha Katicabogár és Feketemacska önként átadja a talizmánjait! Akkor a pusztításnak vége lesz! - Marinette és Adrien egyszerre pattantak fel a padjukból.
-Tanárnő! Kimehetek a mosdóba?
-Dolgozatot írtok, bírd ki a szünetig!
-De ez nagyon extra-sürgős, tanárnő! -szólalt meg Marinette- Ez a szupergonosz annyira... ijesztő! -Ezen az utaláson az egész osztály -Chloéval az élen- harsány nevetésben tör ki.
-Csendet! -üvölti el magát a tanárnő. -Rendben. Ti ketten kimehettek a mosdóba. De a többiek maradnak a helyükön! Egy pisszenést sem akarok hallani!
-És ha a gonosztevő erre jön? -kérdezi meg Alya.
-Arról majd Katica és Feketemacska gondoskodik. Most pedig mindenki maradjon csendben. Nem fog történni semmi. -Marinette és Adrien kimennek a mosdóba, átváltoznak, majd elindulnak megkeresni a gonosztevőt. Amikor odaérnek, egy öltönyös férfi éppen térden állva könyörög neki.
-Kérem, Monsieur Darcio! Újra megnyitom a planetáriumot, és újra dolgozhat ott, csak könyörgöm, ne bántson!
-Az én nevem nem Darcio, hanem Univerzum! Te pedig elvesztetted a lehetőségedet! -azzal a férfit is beszippantja egy feketelyuk.
-Szóval Univerzum, mi? -szólítja meg Feketemacska- Nagy név egy ilyen kis embernek. -Darcio dühösen hátrafordul, és meglátja a szuperhősöket.
-Nocsak, végre itt vagytok! Csak nem azért jöttetek, hogy átadjátok nekem a talizmánjaitokat? Jó döntést hoztatok. Most pedig ide vele!
-Álmodik a nyomor! -feleli Katica, majd partneréhez fordul. -Szerintem az akuma a vetítőben lehet, amivel a hologrammot csinálja.
-Vettem, Hölgyem!
-Kár. Ha nem akarjátok átadni nekem, akkor kénytelen leszek erővel elvenni tőletek. -Feketelyukakat küld a hősök felé, de azok ügyesen kikerülik őket, a lyukak pedig felszívódnak, amint beszívtak valamit.
-Vicces dolog ez a feketelyuk. Olyan, mint egy feneketlen zsák, amibe bármi belefér. -szórakozik Feketemacska.
-Csak vigyázz, nehogy zsákbamacska legyen belőled, mert attól férek, ebből a zsákból nem jössz ki egykönnyen. -Feketemacska ennek a gondolatára is összerezzen. Hogy elkerüljék ezt a véget, egy hatalmas, üres raktáréület szerű helyiségben bújnak el.
-És itt vagyunk. Egy helyen, kettesben... Mondd csak, Bogaram, lenne kedved elmenni valahová kettesben, ha ennek vége?
-Bocs, Macsek, de sok a dolgom. Így is folyton két helyen kell lennem egyszerre. Majd később visszatérünk rá.
YOU ARE READING
Miraculous Ladybug: Agreste nyomában
FanfictionEz a történet a Miraculous folytatása, amit én találtam ki. Igyekeztem eredeti sztorival előállni, ami passzol a sorozat stílusához és cselekményéhez. Ez az első fanfiction-öm, amit valah leírtam, úgyhogy nagyon remélem, mindenkinek tetszeni fog. J...