3 Hari kemudian
Hari ni Hyung kena jaga Lia .Kesian trauma dia datang balik.Nasib baik PDNim bagi off day 2 minggu ni.Hyung,Mianhae.....sebab tak dapat protect Lia dengan baik.Kata Namjoon kepada Yoongi.
Tak apa lah.Kejadian tu kebetulan.Hyung nak pergi Apartment Lia ni.Korang nak ikut?
Semua:Nak!!!!!!
Suga:dah pergi lah pakai baju sana.Tak kan nak pakai boxer je.
__________________________________Ding!Dong! Ding! Dong!
Put?? Nurin??? Marsya??
tolong buka pintu! Korangg???Ya Allah baru aku ingat diorg pergi beli makanan.
Sekejap,siapa pula ni...sambil bawa selimut.
Ya Oppa kenapa tak call dulu...Lia dah lah baru bangun tidur ni dah jom masuk .Lia dah makan ke belum??? Tanya Jin.
Belum ..Kawan Lia pun baru keluar beli makanan tadi .Hurm Oppa nak buat Hot Chocolate .Lia ada bahan tak kat dapur.
Jom pergi dapur rasanya lia ada simpan serbuk coco.Bahan lain semua dalam peti. Ada oreo kat atas meja tu kawan lia baru beli semalam.
Okay thanks Lia .sekarang Lia duduk kat luar dulu okay.
Okay Sambil jalan malas ke ruang tamu
Macam mana keadaan Lia dah okay sikit??Soal Jhope.
Boleh lah cuma tak berapa sihat.jawab lia sambil duduk di sebelah Yoongi.
Lia saya minta maaf sebab semalam saya tak.....
kata kata namjoon di potong oleh Lia
urm Its okay ...Salah saya sebab tengking awak.🤗
Lia apa Namjoon hyung buat kat Lia???Soal Maknae Line dengan sibuknya😂😂Jhope:Aish jangan sibuk lah🙃
Jin:Okay dah siap Hot chocolate cookies and cream
Jk:woah ada kookies lah.

Yoongi ambil cawan yang berisi Hot chocolate yang dibuat oleh seokjin untuk Lia.Macam mana okay tak?soal SUGA.
OMG,hyung got no swag ..Sweet habis dengan Lia. jerit maknae line kerana tidak pernah melihat Suga serapat ini dengan budak perempuan.
Siblings goal!!!!!😍 Kata Jin.
Ding Dong! Ding Dong!
Author POV
Jimin pun berlari anak ke arah pintu utama dan membuka pintu.Tak disangka seseorang telah memeluk Jimin iaitu put sambil bercakap dengan figura Jimin yang disangka Lia ..
Lia sorry tak kejut kau pagi tadi aku rasa bersalah
weyh Lia kau okay tak kenapa kau tinggi sangat weyh??
Tak sangka kau mengalami tumbesaran mendadak time demam
ni memang padan lah kau dengan RM kau punya future husband tersayang .sementara itu Lia tersedak akan kata kata Put dan member yang lain memerhati Lia dan pandang ke arah put semula.
Erm puttt kau peluk... Kata kata Marsya di potong oleh Put
Ye aku tahu aku peluk Lia ..Tak semestinya peluk perempuan lesbian k
Putri~~lepaskan saya please~~ rayu JIMIN.
Whut????Mianhae Jimin.kata put sambil lari masuk ke dalam bilik ๏_๏
Maka semua telah ketawa akan kelakuan Put .End Author POV.
YOU ARE READING
Be Mine Forever [Kim Namjoon BTS]
FanfictionThis story is about... Okay Lia ni adik angkat kepada member BTS iaitu Min Yoongi .Dia telah mengenali Yoongi masa 2015.Pada masa yang sama salah seorang dari kawan Yoongi telah meminati Lia. Apakah yang bakal berlaku selepas lia berhijrah ke Seoul