Tekrardan merhaba umarım beğenirsiniz
Benim adım Nina. 13 yaşındayım ve en yakın arkadaşım Avery. Aslında bu bile kendimi anlatmakta büyük bir başarı o kadar kötüyüm amk.Neyse devam edim Elizabeth Hyra kolejinde okuyorum.Emin olun inek değilim tam tersine derslerim berbattır.Bukadar yeter bence çünkü aklıma daha fazla bişe gelmiyor o kadar sıkıcıyım ama küfürbazımdır.Şimdi o zaman niye küfretmiyosun diyeceksiniz aa ayıp ama daha yeni tanıştık.s.s.
...Okulların başlamasına daha 1 hafta var.Bende hayatta evde duramam hemen avery i aradım.
Dıııııtt dıııtt dııııt
Açsana be garı dur ben yine arayım şunu al abi iyice saçmaladım
Dıııt dıııt -
-Alo?
-Sonunda açtın kızım.
-Ne oldu söyle hadi yine neden aradın?
-İnsan bi hal hatır sorar dimi hayırsız arkadaş.
-Tamam tamam nasılsın tatlım
-iyiyim sen
-yeter bu kadar hadi noldu söyle davşanım
-Avery canım çok sıkılıyor dışarı çıkalımmı?
-Zaten ben arkadaşlarla starbuckstayım sende gel isyersen şampuan
-Iyyy ne kadar iğrençsin avery neyse tamam yarım saate oradayım
-By
-By
Hemen odama çıktım ve dolabıma baktım ve birazcık daha bakıp bir şort ve üstünde NASA yazan kısa bir bluz giyindim.Aslında fiziğim arkadaşlarımın dediğine göre güzeldir ama ben fiziğimi beğenmem Çünkü avery nin boyu bir yetmiş ve kız 90 60 90 bense 1.65 boyundayım ve bacaklarımı çarpık buluyorum.Daha fazla kendi kendime konuşursam geç kalıcağımı bildiyim için hemen kırmızı supralarımı giyinip anneme haber verip çıktım.Beş dakika boyunca bir taksi bekledim ve sonunda geldi hemen taksiyi durdurum taksiye bindim ve şoföre gideceğimiz yeri söyledim. EEE bende dururmuyum hemen flapy bırd ıaçtım . hep otuzda ölüyorum mk.Flappy bırd oynarken ve kendi kendime konuşurken geldiğimizi farkettim.hemen şoföre parasını verip starbucksa girdim.Hemen avery nin yanına gidip yanaklarına sulu bir öpücük bıraktım.
-nina yanaklarım hep şolik oldu
-ohh dur bide şu tarafdan öpim
-tamam yeter nina
sonra görüşürüz bakışı attım ve yerime oturdum.sonra Avery bana herkez tek tek tanıştırmaya başladı:
-bu liz,carter,sera,camero-
hey bu da kim diye bir ses geldi arkamdan ne olduğunu anlamadan arkamı döndüm ve onunla karşılaştım o hayes tı.O benim çocuklluk arkadaşımdı ama taşınmışlardı ve sonrada hiç göüşmemiştik.sonra avery nin sesi duyuldu:
-ve hayes
-hayes ?
-Nina
- görüşmeyeli çok uzun zaman oldu.
- Aslında evet en son 8 yaşındayken görüşmüştük
O sıra hemen carter atladı
- siz tanışıyormusunuz?
- aslında evet hayes ve ben arkadaşlık ama sonra hayesın ailesi taşınma kararı almışlardı ve sonra da birdaha görüşemedik.
Sonra arkadan bir ses daha geldi ve arkamı döndüğümde nashı gördüm.allahım bunlar sıraylamı geliyorlar.nash beni gördüğüne sevinmemişti galiba çünkü eskiden hayes la nashe şakalar yapardık mesela kaşındırıcı toz diyim (:
- Selam nash beni gördüğüne sevinmedinni?(:
-selam nina seni gördüğüme çok sevindim. Yüzü zorla gülümsüyordu.biraz da sinirliydi belli çünkü kendi kendine bişeyler mırıldanıyordu
-Neyse ben bir kahve alıp geliyorum dedim ve ayağa kalktım arkamdan hayes da geliyordu bunu hissedebiliyorum o kadar sakal değiliz herhalde.
- ee naber bayağı oldu konuşmayalı.
-şey e-evet
-sana karışan varmı
-ahh hiç değişmemişsin. Dedim ve güldüm o da sırıtıyordu.
-heyy bu çocuk hayla seni koruyor varmı peki demişti bende biraz kızdırabilirim dimi yok denilmez öyle (;
-aslında var yeni tanıştım onla ve beni gördüğünde birden yüzü değişti ve mırıldanmaya başladı bana laf söylemeler bana sessiz konuşup ama asllında sen görürsün bakışı atan birisi var galiba ona o kadar yaptığımız şeyler den birtane daha istiyor.demiştim o da kim olduğunu anlamıştı nerden mi çünkü pis pis sırıtıyordu.
-tamam peki ne yapıcaz
-bi düşünelimm ımm buzlu kahve isteyelim ve buzlarını çıkartalım.
-şimdi planın bumu
-hayır tabikide bekle anlarim.Neyse sende nash in yanına oturacaksın ve yavaş yavaş kahveyi pantolonuna döküceksin ama istersen sıcak kahveylede yapabiliriz (: bende o sıra kameraya çekicem ve vine atıcam.
-Anlaştık hadi o zaman.Aslında hayes da nash ı severdi ama eskiden hep birbirimize şaka yapardık ama kazanan hep ben ve hayes olurduk ve anladığım kadarıyla hayla bu oyunu devam ettiriyorlar.
Kahve siparişimizi vermiştik ve hemen içindeki buzları çıkarttık.
- nerde kaldınız nina yarım saat oldu.
-üzgünüm avery sıra çok uzundu beklemek zorunda kaldık .
- of tamam tamam neyse hadi oturun .ben cameronun hayes da nash ın yanına oturmuştu ve bir beş dakika daha konuştuktan sonra üstümde bir sıvı hissettim bu kahveydi ve nash le hayes gülüyorlardı.
- Heyy demek artık berabersiniz ha öyle oldun bakalım dediğim gibi ılık kahveyi kafalarından aşağı boşalttım.onlar ne olduğunu anlamadan avery ve Liz in elinden tutup kaçmaya başladım. Arkamızdan koşuyorlardı. Bizde bir taksi bulana kadar koştuk ve hemen taksiye binip avery bin evine gittik.
evet uyanma vakti neyse aslında kötü bir yb oldu ama toparlayacağım yb bu hafta içinnde gelicek şimdilik sadece yorum yapmanız yeterli teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYES GRİER(Askıda)
FanfictionBence direk oku. Nina hayes ve nash şakaları slkddkell ne güzel açıklama dimi