KAYIP MAHZEN

53 2 0
                                    

Çarşamba gelip çatmıştı.O nefret okul gezilerinden birini daha yaşamak istemiyordum.

Zorla da olsa otobüse bindim.Gözlerim Victor'u arıyordu.Hiç değilse bir iki sohbet edebilirdim.

Arka koltukta oturmuş bana sırıtıyordu.

Tamam kabul ediyorum ahmak gibi gözüktüm ama uyku sersemi ne yapabilirdim ki?

"Hazırmısın?" diye sordu sessizce.

"Neye?"

"Sakına unuttuğunu söyleme Jason!" dedi.

"Ne almam gerekiyordu yine?"

"Silahları tabi aptal.Uzun menzillileri.Bizimkilerde denemek için." diyerek sırıttı.

"Bizimkilere boncuk işe yaramaz" dedim ve konuyu bir an önce kapatmak istedim.

Otobüs motordan takırtılar çıkararak devam etti.Bir süre sonra Güneşin ulaşamadığı ağaçların sık olduğu bir ormana girdik.

İlerledikçe daha da kararıyordu sanki.

Birkaç dakika sonra otobüs durdu ve hoca "Herkes aşağıya insin.Mola vakti." dedi.

Otobüsten indik ve öğretmenin işaret ettiği yere gittik.

"Az dişini sık.Sadece birkaç saat sonra bitecek." diye geçirdim içimden.

Kimi kandırıyorum ki?Bu geziler tam 2 gün sürüyor.Daha otele ulaşamadık bile.

"Birçok kişi şu anda sizin yerinizde doğanın tadını çıkarmak ister!" dedi öğretmen.

"Tabi birçok kişide şu anda evde olmak ister" dedi Victor sırıtarak.

Sıkıcı bir yerdeydim ancak yanımda Victor gibi bir dost vardı.

Otobüsün durduğu yer toprak bir yoldu.Yol boyunca ilerleyen ağaçlar vardı ve bunlar bazı yerlerde koru oluşturuyordu.Durduğumuz yerde sık ağaçlar yolu kaplıyor otobüsü görmemizi engelliyordu.

"Etrafı gezmeye ne dersin? " dedi Victor.

"Olur. Hiç değilse şu aptal kamp hikayelerini duymayız." dedim.

Sınıftan ayrıldık ve ormanda yürümeye başladık.

İlerledikçe çalılar artıyor,sinir bozucu bir şekilde bacağıma batıyordu.Bir süre sonra kayda değer bir şey olmadığını anladık.Tabi hayvan tezekleri hariç.

Yorulmuştuk.Oturup dinlenmeye karar verdik.Victor taş gibi bir şeyi gösterdi.Etrafta otlardan başka birşey olmadığına göre oraya oturmamız en mantıklısıydı.

Victor oturdu ve o anda da havaya zıpladı. Merakla ona bakıyordum.

"Ne oldu? " dedim.

Oturduğu yeri işaret etti.

Bir anahtar deliği...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAYIP MAHZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin