Day 7

131 20 0
                                    







! Warning typo merata







Mark : korang tgh buat ap ni (tarik jihyo menjauhi Eunhyuk)




Jihyo : mark ...




Eunhyuk : (gagal rancangan aku disbbkan malaun ni) Dari tadi kau asyik kacau aku je .. Tk penat ke hah?!!




Mark : kau serang Tuan puteri dan kurung org suruhannya , tk rsa malu ke *smirk*




Eunhyuk : *terkedu* (ap kenapa mcm ni pulak , hbislah aku) ak ....
Aku tk buat ap² pun la!




Mark : kalau kau tk buat ap² kenapa kai tergagap gagap *double smirk*




Eunhyuk : ahhh ,Sudah la ! (Keluar dri istana tersebut)



Jihyo : err .... Mark




Mark : (peluk jihyo) maafkan aku aku lah punca kau alami teruk mcm ni ... (Dan ..... Aku syg kan kau)



Dubdab.... Dubdab



Jihyo : (please mark..... Jgn buat aku terseksa nkkan kau ... Bila kau peluk aku , aku rsa selesa sgt ... Jgn seksa hati aku lgi mark)

Tpi kau dh selamat kan aku ... Jdi kenapa kau nk mintak maaf pulak ... ( walaupun aku ni bkn puteri sebenar ..
. kau sentiasa baik dgn aku , lindungi aku kalau aku dlm kesusahan) aku .....




Pang !! ( ad org rempuh pintu)




? : jauhkan diri kau dri mark sekarang jgk !!!



Mark : puteri seolhyun .....



Jihyo : ( eh? Perempuan ni puteri seolhyun ke?)



Seolhyun : kau mmg nk tarik perhatian mark , demi kepentingan kau kan?!!



Puteri palsu!! (Tolak jihyo sampai jatuh)



Mark : puteri seolhyun ..  *jeling*



Seolhyun : kenapa kau pandang aku mcm tu?!! Kau ni butler aku , ka ?!!
Aku dh pernah ckp , kan? Selain jdi butler aku , kau mana boleh bercinta , Mark ! 





Jihyo : eh ..... Tapi ....



Seolhyun : sbb aku suka mark ... (Peluk mark)


Jihyo : (apakah yini .. Adalah semua ni mimpi je... Kalau mimpi bgun kan lah aku sekarang , aku tk sanggup lgi)



Seolhyun : selagi mark tk pilih aku , aku tkkan bebaskan dia ..



Mark : (muka yg sukar ditafsir)



Jihyo : teruk nya Tuan puteri ni!!! Perasaan Mark pula mcm mna???


Mark : jihyo .....



Seolhyun : *terkedu dgn response mark*

Mark! Hantar Budak ni keluar sekarang jugak!!!


Mark : tpi ....



Seolhyun : aku , puteri sebenar ni dh balik , kan? Kita tk perlukan dia lgi ....



Mark : ...........



Jihyo : ( nampak nya aku akn berpisah dgnnya ..  Aku tk sanggup lgi.....)



[√] Puteri Seminggu Where stories live. Discover now