A fost odată ca niciodată...Stai!Așa începeau poveștile pe vremea părinților noștri ,pe vremea părinților părinților noștri,pe vremea părinților părinților părinților noștri...Acum începem direct,așa că...
Eu sunt Maia și...nu mi-am cunoscut părinții.Locuiesc cu mătușa mea ,Marry. Nici pe unchiul meu nu l-am cunoscut. A dispărut cu părinții mei.Cum adică au dispărut?Nici eu nu știu.Era o zi normală de liceu.Sau așa părea.Sunt clasa a IX-a, boboacă. Intru în clasa și mă așez. Atunci intra in clasa cel mai drăguț băiat din școală și coleg cu mine, Albert.
După ceva timp,intra profesoara și ora incepe.
......................................................................
Sună clopoțelul,dar profesoara vine la mine la banca și îmi spune sa merg cu ea. O urmez. Coborâm la subsol. Elevii nu au voie acolo și nimeni nu știe de ce. Profesoara merge spre o ușa. Pune mâna undeva langa ușa și aceasta se deschide. Era o camera goală. Eram confuză și speriată.
-Maia,ce urmează să afli este foarte ciudat pentru tine. Părinții tăi sunt cei mai puternici vrăjitori din lume.
- Părinții mei?Trăiesc?
- Da! Asculta!Părinții tăi au fost răpiți de un vrăjitor malefic,Darcus. Tu ești singura care ii poate salva. De fapt,mai este o persoană.
- Cine?
- Fratele tău!
- Stai,ce?! Eu nu am...
- Ba da!După ce părinții tăi,adică ai voștri,au fost răpiți , unchiul vostru a încercat să vă apere. V-a despărțit. El a plecat in lume,iar pe tine te-a lăsat cu mătușa ta.
- Dar tu de de unde știi toate astea? Cine ești?
- Sunt mătușa ta.
- Poftim?!
O vad cum(o să sune ciudat) își scoate fața. Era o mască.
- Maia,trebuie să pleci. Astăzi împlinești 15 ani. Darcus va veni să te omoare. Pe tine și pe fratele tău.
- Fratele meu e în oraș.
- Da!Acum,intra in acesta camera
Mă uit ,dar nu vad nimic.Ea pune mana pe un perete și se deschide o ușă.
- Intră,spune ea.
- Dar....
-Haide!
Intru și ușa se închide.