Bip-bip-bip...
Ma trezesc din cauza sunetului asta terorizant de alarma.Ma ridic si vad ca e ora 7:30.
Bun,o sa intarzii din prima.Prmilu lucru pe care il fac este sa marg la baie,parul meu lung si castaniu,era acum umflat de parca pasarile isi facusera cuib in el.L am pieptanat,si l am prins intr un coc lejre,de obicei nu folosesc farduri dar axi mi am dai cu putin rimel.Mi am luat blugi albastri putin franjurati un tricou negru cu dungi,camasa pe care am legat o la mijloc,tenesii mei albi si sa nu uit de ochielarii.Dap,port ochielari de la varsts de 14 ani si cred ca mi sta goarte bine.
Imi iau ghiozdanul si cobor pentru a lua micul de jun.Pe masa vad un biletel pe care scria ca parintii mei au avut o problema cu serviciul si au trebuit sa place in Romania,tara mea natala.Ne am mutat foarte des,pana acum,in clasa a 11-a am schimbat 3 licee,lucru care e ingrozitor.
Ne am mutat in NY de cam patru luni,n am niciun prieten si azi e prima mea zi la liceu.O sa fie ingrozitor,nu cunosc pe nimeni di plus ca la liceul la care merg dunt copii "de bani gata".Nu pot sa spun ca sunt foarte bogata,dar avem o situatir financiara destul de buna.Prima mea zi la liceu si deja am intarzaiat.Am intrat in liceu si deja aveam o presimtire nu prea buna,cum ca viitori mei cilegi pe care urmeaza sa i cunosc n or sa fie prea prietenosi.
Prima zi a decues deastul de ok,excludem faputul ca sunt in clasa cu cei mai arognti copii de pe planeta.Probabil ca multi cred ca sunt anti-sociala si probabil ati auzit expresi asta de multe ori sunt anti-idioti si idioti intalnesti la tot pasul.
Din nou programul chinuitor de dimineata si sunetul terorizant de alarma care imi zgarie timpanull.
Ma imbrac in blugi negri,o bluza scurta si alba,jachgeta si tenesij mei albi,ochelarii, ghiozdanul si plac fara a lua miclu dejun singura.Parintii mei se intorc peste trei luni.Sunt obisnuita cu "vacantele" lor pe termen lung.Intru in liceu si din greseala ma lovesc de cineva...Era un baiat brunte cu ochii negri si reci,dar cu un corp atat de bine lucrat si... tare,foarte tare chiar
Eu-Scuze,nu te am observat..
N-Daca o sa stai cu ochii in telefon,asa o sa faci mereu
A plecat inainte ca eu sa mai spun ceva.
Nu stiu de ce da tipul mi se paee destul de cunoscut.Am intarzaiat destul de mult la prima ora fiind o problema cu manualele,an asteptat o jumatate de ora in biroul directorului.Mai sunt doar 30 de minute din ora,n am chef de morala profesorului asa ca nu mai intru la ora.Am un obicei destul de prost,fumatul,n o fac prea des da azi e un moment bun.Merg in spatele liceului si imi scot tigara o aprind si ma asez pe dordura de ciment de jos.Am auzit niste pasi si m am ridicat,era baiatul de care ma lovisem.
D-Buna!
B-Buna!
D-Eu sunt Derek
B-Briana
D-In ce clasa esti?
B-A 11-a,tu
D-La fel,esti cumva fata noua?
B-Dap
D-Am auzit de tine.Suntem in aceesi clasa
B-De aia imi era cunoscu cand ne am lovit,te am vazut ieri,stai in spatele meu
D-Eu sunt ala
Derek pare dragut pentru prima nostra intalnire.