M am apropiat mult de Derek intr o saptamana.Ne intalnim in fiecare zi.Ma pregatesc sa ies,nu mai am mult timp asa ca trebuie sa ma imbrac mai repede.Imi iau blugi de culoare neagru,tricoul,hanoracul,adidasii si geaca.In seara asta ne intalnim cu totii la Adam.Le asteptam in fata casei pe Alissa si Britney,si am vazut masina lui Derek in fata mea.A deschis geamul si mi a spus sa urca.
-Hai Briana,intra
-Ce e?Trebuia sa mergem la Adam
-Noi nu mergem,noi mergem la mine
-De ce?Era mai frumos daca eram cu totii
-Mergi sau nu?
-Merg,n am de ales
-Esti desteapta scumpete
Nu stiu de ce Derek n a vrut sa mergem la Adam,da e ok am mai fost la el.Nu e genul ala de baiat,pe interese sexuale daca pot sa spun asa.

Am ajuns,Derek a adus niste sucuri din bucatarie,ne am asezat pe canapea,iar el a dat drumul unui film....nu stiu ce gen era,n am prea vazut multe filme.Dupa ceva timp Derek mi a luat paharul de suc din mana si l a umplut cu niste lichid,era alcool.Am baut,n am putut sa l refuz,si l am baut si pe al doile si pe uramtorul,pana cand atipisen pe canapea.Derek s a apropiat de mine si mi a dat hanoracul joc.Era foarte aproape de mine,îi simteam respiratia pe gat,apoi i am simtit buzele care imi atingeau gatul.Mainile lui se plimbau pe sub tricoul meu,simtem niste fiori care ma speriau,am incercat sa ma opun dar...n am putut,era ceva care imi spune sa stau acolo,ca totul o sa fie bine.Dupa m am trezit in pat,Derek era peste mine la propriu,noroc ca mi mai revenisem si alcoolul nu mai era in relatii asa bune ca la inceput.La inceput n am constientizat,eram goala si el la fel.Nu stiam cum reactionez la asta,l am dat jos de le mine.Eram foarte agitata,blocata chiar,nu stiam ce sa zic.M am uitat la Derek cu ochii in lacrimi,a inceput sa rada intr un mod batjocoritor.Am tras cearceaful si l am infasurat in jurul meu.Derek  s a ridicat din pat,venind spre mine eu fiind in coltul opus lui.
-Tu chiar credeai ca as putea fii prieten cu o fata ca tine?!spuse el razand usor ironic
-Nu,eu nu credeam ca o sa mi faci asta!!Am spus printre lacrimi
-N ai de ce sa plangi,de durut nu te durut pentru ca alcool te a facut sa nu mai simti nimic,inafara de placerea provocata de mine-spuse el cu acelasi zambet batjocoritor
-De ce ai facut o?inima imi batea atat de tare incat nu mai avem control asupra corpului meu care tremura continuu...
-A fost un pariu,multumeste le prieteniilor mei,daca ei n ar fi pus pariul asta,tu n ai mai fi avut parte de noaptea asta minunata
-Te urasc din tot sufletul meu,nu stiu cum am putut avea incredere in tine....
-Daca ai terminat de bocit,poti sa te imbraci mai repede si sa pleci.Vreau sa dorm,sunt obosit.Si app hainele tale sunt in sufragerie,tote hainele
-Esti cel mai jegos om
-Pleaca!

Nici nu stiu cum am iesit din casa.Lacrimile curgeau siroaie pe obrajii mei,corpul imi tremura si nu putean sa gandesc absolut nimic,simteam doar mirosul jegosului de Derek,mirosul ala mentolat,mirosul de care eram dependenta fara sa stiu lucrul asta.Primul lucru pe care l am facut a fost sa intru in dus.N am iesit de acolo ceva timp.Trecusera doua zile,timp in care nu iesisem deloc din casa,noroc ca era vacanta si nu mergem la scoala.Prietenele mele aflasera si ele de cele intamplate,dar nimic nu putea sa mi alunge gandul ala oribil,simteam ca mor.Aveam o stare de cacat.Simtem mirosul lui Derek tot timpul,asa imi era si mai greu sa l uit.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 30, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

NeintamplatorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum