Hei, cum am ajuns aici? Si de ce totul e invaluit de ceata;ma aude cineva?...mda ...se pare ca nu ...
Totul a inceput acum 5 ani , eram in parcul unde ne jucam vatea-ascunselea si dintr-o data alergand sa ma ascund, nu stiu cum, dar se pare ca am ajuns intr-o casa abandonata de la marginea padurii,defapt la subsolul casei. Pana sa ma dezmeticesc si sa realizez ca sunt plecat de acasa de 5 zile ,cele 5 zile in acel moment pentru mine fiind 5 minute , am fost gasit de catre politisti si familie.
M-au intrebat ce s-a intamplat cum am ajuns acolo,dar si cum de am supravietuit fara mancare si bautura timp de 5 zile , eu le-am raspuns sincer si putin speriat, stati ...stati..stati..cum 5 zile??;pentru mine au fost doar 5 minute in acest loc. Pentru acest raspuns politisti m-au facut nebun, dar nu numai si parintii mei aveau pic de indoiala, cum si de ce tocmai aici?
Bun, dupa aceasta intamplare am facut cateva saptamanii de psiho-terapie ca nu cumva sa patesc ceva, sa fie ai mei siguri ca nu's nebun. Dupa cateva teste si interogari s-a constat ca nu aveam nimic si pur si simplu s-a dat verdictul ca sunt copil si inventez , 'curiozitatea nu a omorat pe nimeni'- a fost drept raspuns din partea psihologului urmat de cuvintele :"lasa-ti copilul sa se joace si ganditi-va ca ceea ce urmeaza sa se intample cu el conteaza , nu ceea ce s-a intamplat , acum e sanatos si nu cred ca are nimic ceea ce sa ii afecteze memoria, gandirea si viziunea despre viata".
Auzind acestea parintii mei au trecut cu vederea ,intamplarea fiind uitata in aproximativ cateva luni , viata devenid la normal ca si pana acum, acum timpul decurgea normal ,parintii mei incepandu-si iarasi serviciile ,dupa un concediu' de stat cu mine si dadacit, eu urmandu-mi iar jocurile si continundu-mi copilaria la fel de vesel ca si pana acum.
CITEȘTI
Become Strange
ParanormalTotul incepe atunci cand nici nu te astepti, azi esti un simplu copil care se joaca cu prietenii in parc iar peste cateva clipe esti in alta parte; confuz,speriat si debusolat.Te intrebi daca oare asa trebuie sa fie, daca soarta ti-a pregatit ceva,d...