Inceputul

27 2 0
                                    

Hmm , dupa cum spuneam se pare ca ceva e la mijloc, cum de parintii mei au uitat de strania intamplare, cum de totul a devenit la normal si de ce tocmai eu ...

Seara urmatoare a fost seara ce mi-a schimbat total viata, la ora 20:30 cineva a batut la usa, eu fiind cel mai aproape de usa ,mama fiind la bucatarie iar tata in garaj , m-am indreptat spre usa si am deschis , in fata pragului se afla un mosneag cu barba alba si putin cocosat, m-am speriat de putin ciudata creatura care era imbracata in niste haine din epoca de gheata:)...dar mi-am revenit rapid si l-am intrebat : da domnule,pe cine cautati, el a raspuns destul de rapid spunandu-mi ca pe mine, am ramas putin suprins ,ce treaba are un nene de 70 si ceva de ani cu mine ....

Mai intai sa ma prezint a spus de colo, eu sunt Raimo, tu ?

Eu sunt Lain ...

Bun, sper sa fi cel ales si cel pe care il cautam de secole ...

Aceste vorbe m-am lasat pur si simplu cu gura cascata, si am spus...: stai stai stai ce, cum?

Hmm, picioare slabe, umeri lasati ,muschi nelucrati , avem de lucru pustiu , mi-a spus el cu un glas ironic ..

Dupa cateva clipe a aparut si mama la usa si a intrebat cine este domnul, eu am raspus , bunicul unui coleg , a venit sa imi spuna ca el este bolnav si ca are nevoie de temele de la scoala , daca as putea sa ii le aduc in fiecare weekend.Mama ne avand niciun dubiu a plecat linistita lasandu-ma sa vorbesc in continuare cu Raimo.

Become StrangeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum