1

9.6K 159 58
                                    

Šiandien su Mara eisime į nudistų papludimį. Nueiname ten pasišaudyt vaikinų nakčiai. Gal kažkas mane ir kale vadina, bet aš save vadinu tik laimėtoja. Darau tai ką noriu, ir man tai gerai sekasi.

- Na ,Ana, gali greičiau ? Skubam gi ! Juk šiandien Brajanui prižadèjau , kad gryšiu ankščiau, juk jam su Luka reikia susitikti...
- Aha, tuoj, tik dar įsidedu rankšluostį ir viskas. - tariau jau dėdamasi savo rankšluostį į savo rankinę.

Nuejome i nudistų papludimį, pasitesieme savo dekius. Nusirengėme plikai as atsiguliau ant savo dekio ir deginausi saulėje, nes mano oda nebuvo tokia tobulai įdegusi kaip Maros o ji ejo i jūra jau gauďýti laimikio. Užsidėjau skrybėlę ant veido ir toliau gulejau.

Staiga kažkas mane suglumino, kai išgirdau vyriškus balsus kalbančius apie mano kūną.
Nusiėmiau savo skybelę ir atsisukau i tą pusę iš kurios ir girdėjau tuos balsus.

Pamačiau TIKRAI patrauklius vaikinus, jie buvo užsisportavę. Ir kaip tik tuo metu tiesesi savo dekį kažkur du metrai nuo manęs.

- ieškote draugijos ? -, paklausiau jų.
- jau radome. -, tiesiai atsakė.

Užsidėjau savo akinius nuo saulės ir alkunėmis atsirėmiau į smėlį :

- kokie šiu grazuoliukų vardai ? -, paklausiau.
- as Harry, mano draugas Niall. Kuo tu vardu ? -, paklausė tuo pačiu manęs.
- Ana -, nusišypsojau, kai pamačiau ateinančią Marą.
- kas šie du gražuoliukai kurie atėjo ? -, paklausė manęs.
- Harry ir...
- Niall. -, atsakė Niall prikasdamas lupą ir primerkdamas akimi Marai.
- kuo tu vardu ? -, Niall paklausė Maros.
- Mara. -, atsakė.
- gal nori nueiti ten ? -, parode į tolia esančias kopas Niall.
- žinoma ! -, atsakė Mara prikasdama lupą ir prieidama prie Niall.

Jie nuejo toliau.

Harry, tik iėėjus Marai ir Niall, kaip mat atsigulė prie manęs beveik veidas prie veido, ir paklausė :

- Saldžios tavo lūpos ?

Aš kaip mat jam įsisiurbiau į lūpas, ir atsiguliau ant jo. Mano krutinė lietėsi kartu su jo. Jaučiau kaip jo draugas bunda. Nes juk esame nudistų papludimyje, ir esame nuogi, man tai dar labiau patinka.

Ar aš galiu taip greitai sujaudinti žmogų ? Keista.

- nori tai pratęsti ten ? -, ir jis parodė į netoliese ęsančią pieva su medžiais.
- žinoma ! -, atsakiau.

Nuėjome ten. Aš atsiklaupiau ant kelių, jis stovėjo. Pradėjau jam smaukyti.

- patinka ? -, paklausiau .
- tobula ! -, atsakė.

Tada pradėjau burna. Man patinka čiulpti vaikinams, o poto is jų gauti ta patį.

Staiga jis atsisėdo ant žolės, mane nusitempdamas kartu. Apvertė jog aš bučiau po juo. Spjove man ant klitoriaus, jį šiek tiek patrynė. Paėmęs i ranką, jau savo sustangrėjusį pimpalą prilietė man prie klitoriaus. Taip mane erzindamas. Man net malonumo šiurpuliukai perėjo per kūną.

Tada palengva įkišo savo kuolą į mane. Judėjo vis greičiau ir greičiau graibydamas mano papus. Aš aimanavau vis garsiau ir garsiau.

Harry ištraukė iš manę savo tikrai gan dideli pimpalą ir atsisėdo ant pievos. Aš atsisėdau ant jo, ranka ītaikiau jo varpą i mano skylutę, ir toliau pradėjau jodinėti. Mačiau jo pasitenkinimą.

Jis judėjo manyje tai greitai, ir tai kėlė man tokį malonumą, kurio niekas negalėtu pajausti. Harry nuleido į mane savo spermą, o dieve, kaip man tai gera ! ir aš, kaip tik tuo metu irgi baigiau. Atsiguliau ant jo ir mes toliau glamonėjomės.

Na štai ir pirmoji mano dalis, jei patiko, spauskite vote !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fast Sex Where stories live. Discover now