A buli....

668 15 0
                                    

Ma mint mindig Emili hangjára ébredtem.
-Iván nézd meg ki csengett!-mondta lentről kiabálva.Már megint.....
Tegnap össze vesztünk ,de most már ki békültünk csak az a szomorú az egészbe hogy ez már rendszeres és én már kezdek be sokalni rá a vita tárgya az hogy szerinte én negcsalom.....
Ami nevetséges.....Hisz én soha nem csalnám meg őt.....

Ahogy le mentem mindenki fent volt már....
-Hello apa.-Nelli.
-Jó reggelt Vater!-Martin.
-Jó reggelt!-Mondta Emili flegmán.
Nem értem régen olyan vidám és vicces most meg undok és lenéző.....
Mi történt?
Eskü ami óta él indult a cégem azóta olyan mint egy Miss Picsa.....
Ha ezt tovább csinálja akkor kénytelen leszek tőle el válni.
-Apa el hívtam Kriszt is a buliba ugye nem baj?
-Ki az a Krisz Nelli?
-Hát a pasim tegnap mondtam hogy össze jöttem egy fiúval...-Mondta vigyorogva Nelli.Ajaj tudom mi ez a nézés remélem nem valami kis hülye gyerek mert ki nyirom.
-És hány éves?
-21.-Nelli.Aszt hittem ott mentén kapok szívrohamot......
-Kicsim te egy 21 éves fiúval jársz?
-Igen apa.....-De meg ismerheted mert jön a buliba!
-Oke......-mondtam.
-Hallod Apa jó fej gyerek már voltam náluk.
-Jó de szeretném személyesen is még ismerni.
-Oh apa Krisznek van még egy öccse is...-Ugye Martin.?!
-Igen....A Legjobb haverom Alex Krisz öccse...
-Oke.-Emili mikor kezdődik a buli?
-13:30-kor.
-Rendben.-Most van 11 óra akkor megyek a tortáért..-mondom.Olyan jó hogy a lányomnak van egy 21 éves pasija akki a házamba be teszi a lábát....
Hurrá.....
A cukrászda 3 perc nyire van tőlünk.Igazából én csak otthon akartam lenni és tévézni de Emili szerint el hanyagolom a családot.Leszarom a családot.....Mindig én vagyok az aki mindenki kedvébe jár és mit kap ..... Semmit.

30 perccel később

Ez valami borzalom volt az biztos.Egy nyamvadt tortáért 30 percet kellett várnom....
Ahogy haza értem már mindenki fél volt öltözve csak én voltam tréningbe.
-Iván!-Öltöz ki!-Mondta Emili.
De jó ..... Föl mentem gyorsan át öltöztem ami annyi lett hogy egy fehér póló egy fekete szél kabát és egy fekete nadrág.
Ahogy le értem Emili.......A legszexibb ruhába volt.De amikor megfordult szinte ki esett a szeme.Mondjuk én örültem neki hogy a feleségem végig mér mint régen.
-Haliiii.-Emili
-Szia.-Én
-Nagyon szexi vagy!-Mondta Emili halkan.
-Te se vagy semmi.-mondtam egy szexi mosoly kíséretében.

1 órával később

Ahhoz képest hogy nem volt semmi kedvem ehhez.De mostmár sokkal jobb bár lehet az is hogy túl sokat ittam.
Ilyenkor olyan vagyok mint egy 20 éves kamasz gyerek.Egyszer csak arra eszméltem Föl hogy az én kislányom egy sokkal idősebb fiúval.
-Héé....-Te ki vagy?-néztem a fiúra.
-Maga biztos Nelli apja?-kérdezte a srác.Na itt kaptam észbe hogy a lányom pasija előtt vagyok full részeg.....
-Igen.-Te meg az a híres Krisz ugye?
-Igen.
-Rendben de ugye tudod ha meg bántód a lányom akkor kinyirlak!-Világos?
-Igen.-ezután el mentem inni egy kis vizet mert már kezdtem szédültem így bementem a konyhába de ami ott fogadott az sokkoló volt Emili smárolt egy csávóval.Helyettem......
Mivel részeg vagyok ilyenkor egy rossz tulajdonságságom van hogy könnyen dühbe jövők és ez most se volt másként.
-Te rohadt ribanc....-mondtam ordítva.
-I..Iván.-Ez nem ami látszik!-mondta Emili sírva.De ez már nem érdekelt engem cseppet sem......
AHOGY ki mentem a házból mindenkit ki zavartam.
-Apa?-Ez most miért?-Kérdezte Nelli.
-Mert anyátók megcsalt!-föl mentem és magamra zártam az ajtót.És be feküdtem az ágyba és olyan délután 1 körül keltem föl.Ahogy le mentem olyan fogadod amire nem számítottam........

Koszi ha olvastad❤️👍😊💗💗💗

A fiam haverjaWhere stories live. Discover now