Sabah olduuuu 6 15' te uyandım. Kahvaltimi yapip hazirlandim.6 45 te servisime bindim cokk heyecanlıyım orcunu görmek icin ve 7 45 te Isyerindeyim indimmmmm servisten orcun hemen kapida beni bekliyordu. Birbirimizi görünce biz hemen bir tebessüm ettik Günaydın 'nasılsın'dedi 'iyyim' sen 'nasılsın' oda iyi olduğunu soyledi.Benim kalbim daha önce bu kadar atmadii ona bakamiyorum gözlerimi kaciriyordum korkuyordum gozlerinin içinde kaybolmaktan o kadar icten ve guzel bakiyordu kiiii 8 00 da calismaya basladik onunla bolumlerimiz ayriydi ve molalarimiz aydi zamanda değildi :( sabah molamizi ayri gecirdik neyse ki öğlen molasindan 30 dakikamiz vardi.Ben 1 15 te yemeğe çıkıyorum orcun ise 1 00 de yemeğe çıkıyordu.Mola zamaniii geldiiii onu görmek için Yemegimi hizli yedim ve dışarı çıktım.Bahcede arkadaşlari ile oturuyordu beni gördü hemen yanima geldi muhabbettimizi ettik.Ona ben "seni görmüştüm"dün öğlen yemek molasinda ve aksamina arkadasim senden haber getirdi ve ben cokk sasirdim hic aklima gelmezdi ben seni gördüğüm an içime o kadar çok sindinn kii sanki daha once taniyormuş gibii gülüşü güzelim yine bir tebessüm ederek 'NASIP' dedi.Inan bende düşünmüyordum dedi mayista ASKERIM dedi askere gideceğim icin arkamda kimseyi birakmayi istemiyordum ama burcu öyle bir anlatti kiii tanimak istedim seniii ben askere gidecegini söyleyince içim bir tuhaf oldu yine şanssız olduğumu düşündüm ama onu tanimakkkk istiyorummmmm molamiz bitti konusmamiz yarim kaldi. Aksam iş çıkışı kapıdan ciktim baktım orcun beni bekliyor onu görünce kalbimin atmasiiiii bambaşka bir duyguuu ve beni servise bindirmek için eşlik etti benim servisim biraz yukarida kalıyordu onun ki hemen kapinin ordaydi servisler 18 15 te hareket ediyordu.Orcun eşlik etti servisime kadar ve sonra ARASIRIZ dedi tuhafima gitti o kelime ve dile getirdim arasiriz derken dedim oda aksam haberlesiriz dedi gülerek :)