Black World

58 1 0
                                    

Poznámka autorky:

http://websta.me/n/lillaxelina - Officiální stránka hlavní hrdinky ( doporučuju kouknout! :o ) 

 

Procházela se po ulici a hleděla na Venice beach obrostlou několika metrovými palmamy. Údajně její domov. Nesnášela ho. Nesnášela všechny plastický děvky co se tu procházely v bikynách se svými keny vyhovujících představách jejich matek. Nesnášela kluky co si mysleli že když si na hlavu napatlaj lak na vlasy a v pravé ruce ponesou skate tak budou nejkrásnější. Nesnášela svou rodinu. Svojí sestru která dala každému za pár gramů těžších drog, bratra který hrál ve fotbalovém týmu, a nejvíc rodiče co převáděli perfektní manželství, přitom všichni věděli že to tak není. Jenom ona si nehrála na nic. Byla taková jaká chtěla být. Depresivní. A za to jí lidé nenáviděli. Jí to ale bylo jedno. Milovala, když kolem ní někdo prošel se strachem v očích. Milovala to že si na ní nikdo neotevřel hubu. Ale nejvíc na jejím životě milovala jeho. Toho, kdo jí ukázal smysl života. Nialla.

Dokázal v ní vyvolat miliony myšlenek jen jedním mrknutím. Všechny jeho nádechy, pohyby, všechny sebemenší změny stylu byly dokonalé. Pamatovala si jak ho poprvé potkala.

Seděla na ztichlé ulici a přemýšlela nad jejím životem. Před pěti hodinami jí znásilnil bráchův kamarád a její bratr- Steven- to jen uboze sledoval. Slzy jí tekly proudem a ona je nedokázala zastavit. Ani na to už neměla sílu. Vše co chtěla bylo jen sedět a poslouchat tiché dopadání deště na jindy rozpálenou silnici. Z přemýšlení jí vytrhl mužský hlas. "Dívka jako ty by neměla sama sedět v parku..." zachraptěl. Začala se smát. "Cizí muž by na tu dívku neměl mluvit" vyprskla. Ten chápavě přikývl a přisedl si k ní. Vytáhl si cigaretu značky Camel a přiložil si jí k ústům. Rychle ji zapálil a obsah plic naplnil nezdravým oxidem uhličitým. Dívka se na něj vylekaně podívala. Ten jí pohled oplatil a zasmál se. "Už si někdy kouřila Summersová?" zavrčel. "Ne..." zašeptala a cigaretu doslova propalovala pohledem. "Chtěla bys to zkusit?" jazykem přejel po linii svých rtů a zastavil se u malého piercingu. Harley roklepaně přikývla a pootevřela pusu. Svými šedo- modrýma očima sledovala Niallovo potáhnutí a přibližování se k ní. "Víš co je pasivní kouření?" zamumlal poblíž jejího ucha. Podruhé za sebou přikývla na souhlas. "Vdýchnu ti to do pusy, nebude tě to tolik škrábat v krku" obláček kouře vydechl za ní a konečně potáhl. Své rty přitiskl na ty její a vdechl jí o úst cigaretový kouř. Harley v krku začalo škrábat, tak jak to Niall sliboval. Přesto ucítila jak se jí napjaté svaly uvoln'ují a lehké šimrání v podbřišku. Jen jedno táhnutí jí dokázalo odsvobodit ze světa plného strastí a boletí. Zjistila že cigareta je malá tyčinka co jí dokáže odreagovat...

"Harley, kde si" zavrčel na ní růžovo-vlasý mladík s cigaretou mezi rty. "Ujel mi bus" také si jednu vyndala a v momentu jí zapálila. V pozadí skákali muži na dirtech podobní tomu zde , ale většina právě koukala na jeho přítelkyni. "Budeš dneska skákat?" zeptala se, zatímco on svou ruku oblepil kolem jejího útlého pasu a vedl si ji ke skokánkům. "Jasně, půjčil bych ti kolo, ale jak koukám, s těmahle botama by ses zabila" s úšklebkem poukázal na její černé boty na klínku. Přikývla, a sedla si na malý výstupek u kraje. "Mimochodem, dneska jdem k Carlovi" s úsměvem nasedl na kolo a začal jezdit. Harley by ho normálně sledovala, ale dnes už byla unavená, a tak vytáhla mobil. Začala si projíždět všechny zprávy. 'Harley, přijd' dnes do jedné. Mamka' byla první. T'ukla na tlačítko odpovědět. 'Budu spát u Nialla' rychle klikla na odeslat a s úsměvem pohlédla na něj. Zrovna najížděl na menší skokánek v pohodě ho skočil- jak jinak. "Harley Summers. Dost jsem o tobě slyšel" ozval se vedle ní, pro ní neznámý hlas. "Já o tobě ne, takže radši odpal" zavrčela protivně. "Vážně ne? Seth Kerider ti nic neříká?" s posměvačným tonem si vedle ní sedl a ona začala pátrat paměti. Žádný Seth se jí nevybavoval, tedy, až na jednoho, ale je nemožné že by byl tady, v kalifornii. Pootočila na něj hlavu a uviděla jeho tmavě hnědé, skoro až černé oči. Na tváři mu rostlo strniště a z obočí mu vykukovalo pár železných kroužků. "Sethe! Kdes byl?!" vyjekla a rychle ho stlačila v medvědím objetí. "V Amsterdamu, znáš to" zasmál se. Harley vyskočila ze země a začala mávat na Nialla. "Nialle! Seth je tady!" zaječela. Ten se pomalu otočil.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 24, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Black WorldKde žijí příběhy. Začni objevovat