1. Justin Bieber - słynna gwiazda pop.. znany na całym świecie Justin chce odpocząć od swojej kariery i pakuje się w kłopoty...
2. Wiktoria Boyce - the Killer - jedyna dziewczyna z rodzeństwa... Wika ma 40 braci... i każdy uważa ją za oczko w głowie... Ma też kilku kuzynów i psychopatycznego wujaszka Petera... Jej rodzice zgineli w pożarze domu rodziny Hale... Ma brata bliźniaka Camerona z którym została rozdzielona zaraz po pożarze... wychowała się wraz Joker'em i Harley Quinn. Uwielbia swojego młodszego brata Jeff'a The Killera. Ur. 28 maja 1999r. Mieszka w USA w LA w swojej willi ze swoją BFF Claudią...
3. Claudia Argent - rodzice ją porzucili. Mieszkała w Niemczech ze swoim wujkiem psychopatą, lecz przeprowadziła się do USA aby zamieszkać z rodziną Argent... Poznała tam swoją BFF Wiktorię i od tej pory są nie rozłączne i mieszkają razem w wilii... Potajemnie kocha się w jej bracie bliźniaku Cameronie.
4. Cameron Boyce - brat bliźniak Wiktorii. Wychował się ze swoim bratem Jackiem Sparrowem... Jest bardziej ogarnięty od swojej siostry...
5. Jeff the Killer - najmłodszy z rodzeństwa Wiktorii... Wychował się wraz z Wiktorią u Joker'a i Harley Quinn... Jest równie szurnięty co ona... ale jednak może trochę bardziej...
Resztę rodziny Wiktorii poznacie w następnych rozdziałach, oraz rodzinę Claudii...
CZYTASZ
My story
Roman pour AdolescentsJedno zdarzenia zmienia całe życie... O to historia pewnej młodej dziewczyny z rozbitej rodziny i słynnej gwiazdy...