Three

3.8K 25 10
                                    

Foto van Cameron👆

Pov.Quinn
BIP BIP BIP BIP BIP B- BOEM
Ik sta op en ga naar mijn kast. Ik pak wat kleren en doe mijn haar en make up.

Ik ga naar beneden en neem wat eten voor op school

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



Ik ga naar beneden en neem wat eten voor op school. Ik pak mijn phone om te zien hoe laat het is, 8:00.
Ik zie dat ik een bericht heb van Harvey:
Prinsesje ik kom je om 8:15 ophalen voor school  xHarvey
Is goed tot zo x Quinn
Ik pak mijn spullen en dan gaat de bel, ik doe open en zie Harvey staan.
Harvey: Hey prinsesje
Ik: Hey Hey! Ow je bent te voet gekomen nu moet ik wandelen:(
Harvey: Nee joh kom op mijn rug!
Ik spring op zijn rug. Als we aankomen en ik er wil afspringen houd hij me tegen en wandelt door naar zijn vrienden.
Ik: Hey ik wil naar mijn friends!
Harvey: Nope mag niet!
Ik zucht hard en hij lacht.
Ja lach maar tuurlijk wrm ook niet!
Harvey: Inderdaad ik lach want wat kan mijn kleine prinsesje mij aan doen?
Ik: Dat zei ik hard op of niet?
Harvey knikt als we eindelijk bij zijn vrienden zijn, laat hij mij er af.
Ik:Pff wrm moeten jullie altijd zo ver staan? Maar bon ik ben weg bye kleintje!
Ik wil weglopen maar Harvey trekt me op zijn schoot.
Harvey: Ten eerste niet zagen dat ze ver waren ik heb gewandeld, ten tweede ik ben niet klein ik ben groter dan jou en ten derde jij blijft hier!
Ik: NEE IK MOET NAAR Mads WANT IK MOET HAAR VERTELLEN DAT MIJN MAN GAAT STOPPEN VOOR TWEE JAAR EN DAT ZE DUS TOCH VERPLICHT IS OM MEE TE GAAN NAAR EEN CONCERT ZO DA IK MIJN MAN NOG KAN ONTMOETEN!
Harvey: Heuh maar ik ben toch je man?
Ik: Nope mijn is Justin Bieber en dat is zo al sinds 9 jaar volgende jaar is dat al 10 jaar!
Harvey: Wel pech je gaat pas als de bel gaat!
Ik kijk hem boos aan.
Harvey: Je bent schattig als je zo kijkt.
Ik: Pff
TRING TRING TRING
Ik: Maadssss waar ben je
Harvey: Lieve schat ze hoort je waarschijnlijk niet.
Ik: Oh ja echt wel
Mads: Quinnn waar ben je welke idioot heeft je ontvoerd?! Of is het een unicorn?! Zo ja dan moet die mij ook ontvoeren!
Ik: Nee het is geen unicorn maar een idioot genaamd Harvey!
Harvey: Hey ik ben geen idioot!
Ik: Das waar je bent een knappe dommen idioot!
Harvey: Wel nu wil ik een kusje
Ik buig me naar hem toe en fluister hem dit:
In plaats van een kusje doen we vanavond les 4&5.
Harvey: Ow ja dat is nog beter!
Mads: Zijn jullie samen ofzo?
Harvey: Ja maar ik moet haar nog op een deftige manier vragen!
Ik: Zijn wij samen?!
Hayden: Ja Quinn dat je dat nog niet weet!
Quinn: Een beetje rustig jongeman.
En met dat te hebben gezegd trekt ze me mee.
•Skip tot s'avonds•
Harvey komt over een uur. Ik bekijk mijn Victoria Secret ondergoed. (Dat hou ik voor speciale gelegenheden) ik kies een setje en daar boven doe ik nog kleren aan.
Mijn haar laat ik los. Als ik klaar ben met eten gaat de bel. Ik doe open en zie Harvey staan.
Harvey: Hey Hey!
Ik: Hey! Kom binnen
Harvey komt binnen.
Ik : Laten we direct naar boven gaan anders? Harvey knikt en volgt me naar boven.
Ik: Dus wat moet ik doen?...
Harvey: Wel eerst ga ik je kussen en dan ga ik je laten liggen. En je kleren stilletjes aan uit doen. En dan zal je wel zien!
Ik knik beviel zijn lippen op de mijne. Hij laat ons zachtjes liggen. Hij trekt mijn shirt en broek uit.
Harvey: Waw baby is dat speciaal voor mij?
Ik bloos en knik tegelijk
Hij geeft kusjes van mijn nek naar beneden. Met zijn hand gaat hij zachtjes over mijn onderbroek heen.
Ik: H-Harvey
Hij geeft allemaal kusjes op mijn onderbroek terwijl ik zojn naam kreun. Na een momentje stopt hij.
Harvey: Nu id het jou beurt.
Ik knik en doe hetzelfde als wat hij bij mij deed. Waneer hij klaar komt gaan we samen naar de badkamer. Waar hij mijn bh lost maakt. Als dan doet hij mijn slipje en zijn boxer uit. Onder douche wast hij mij en ik hem. We knuffel nog even. Als we eruit gaan droogt hij me af. En ik hem. Ik trek zijn shirt aan en een onderbroek hij doet zijn boxer uit. We gaan samen in bed liggen. En stilletjes aan val ik in slaap.

Deel3
Vote?
Comment?

Sexlessons from the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu