Jihyo dan jungkook kini telah bergelar suami selama 2 thun. mereka terlalu kesibukan
Sampai tidak mampu meluang masa bersama-sama?Note:Aahh..Author lupa pulak nak intro!😅
Jeon jihyo
*baik
*Cantikk
*Cute
*Lemah lembut
*wife kepada jungkookJeon jungkook
*husband kepada jihyo
*Baikk
*Handsome
*Cute
*Pencurang😑
*Panas baran 70%Untuk sementara ini sahaja watak yang di intro yerr..
Skipp
Di office hyoHyo:Ohh..Letihnya?Nak balik rumahlahh...
Skipp
Tiba di rumah
Hyo sedikit hairan kerana kereta dirumahnya mempunyai 2?Hyo:Aih?Setahu aku,Kereta aku 1 kereta Kookie 1?Pelikklah?Omma kookie kot?
Kononya jihyo ingin membuat suprise almaklumlah jihyo rapat dengan omma kookie dan rapat ngan appa kookie.kalau orang nampak mesti dipikir mereka anak beranak.
Back to story,
Hyo:Hello?Takda punn?kawan kookie kot?mesti bts kat bilik kookie?wahh bts!Hyo miss korang
Dan jihyo rapat ngan bts!Cause hyo dengan bts.
Hyo berjalan slow2 supaya tidak kantoi untuk memberi kejutan
Tiba2 jihyo mendengar ada suara perempuan mendesah?Jihyo takut akan apa yang dipikirnya?Iaitu Jungkook 'CURANG' lalu segera dia membuka pintu,Dengan terkejutnya jungkook membuat sesuatu yang tidak senonoh!bersama irene!!
Irene
*sombong
*Belagak
*Cantik sikit
*Kawan baik jihyo
*Tidak suka jihyo (Sikit jelah)Jungkook yang terkejut akan jihyo yang sedang menjerit memanggil namanya!
Hyo:Jungkook!😢Irene!
Jungkook:Hyo!Bukan serperti apa yang hyo pikir!
Hyo:What?Pikir?Kau pikir aku buta?Kau buat pekara tak senonoh tu dengan kawan baik aku sendiri!!
Jungkook:Hyo it not like you thinkk!
Hyo:Enough!!Hyo tak sangka kookie jht dengan hyo!Apa salah hyo!?hyo ingat hyo salah abaikan kookie tapi kookie curang belakang hyo dengan kawan hyo lagituhh!Irene aku tak sangka kau pemusnahh!!Kau pelacur!
Irene:Hyo!
Hyo:Whatt?Hyo mulai saat ni!Kau bukan kawan baik aku lagii..And kookie aku pikir kau namja yang setia but aku salah kau pencurang
Jungkook dan irene pun terdiam akan kata2 jihyo?Sentap mungkin?Well ini ace jihyo okayy!
Hyo:So irene kau buat apa kat sini!Pergilah sana!!
Lalu irene bangun sambil mengambil pakaian yang serabai di bawah katil akibat permainan diaorang?
Lalu hyo keluar untuk mencari pemandangan ke sunggai han
Di sunggai han,
Jihyo melihat banyak namja yang selalu berkepit bersama pasangannya..
Jihyo memandang langit sambil berkataHyo:Waeee?Wae?Aku diuji?Sedangkan aku pikir dia setia terhadap aku tapi?Semuanya hancur!Patutlah irene selalu kesana?Kononnya nak jumpa aku rupa2nya dia megoda suami akuu!..
Tiba seorang namja duduk di sebelah jihyo iaitu kim taehyung
Tae:Anaseyo!kim taehyung iminda!
Hyo:Anaseyo!Song jihyo iminda!😊
Note:Alamak author tak tahu mcm mana nak tulis hi in koreaa!😅..Kalau salah maaf yerr..Abaikan typo!kalau boleh komen kat bawah cara sebutnya yang betul!😘
YOU ARE READING
You Are Cheater! ||Jungkook
RomanceMengisahkan tentang sepasang suami isteri yang kesibukan hingga tiada masa untuk meluangkan waktu bersama?Tapi itu bukanlah alasan untuk si suami belaku curang? Mahu tahu selanjtnya? Silakan read! Dan jangan lupa vote dan comment!?