1.fejezet

313 16 3
                                    


Hello. Petrának hívnak , és épp most keltem fel. Ez a reggel is úgy indult a hogy többi, felkeltem fogat mostam, lezuhanyoztam, felöltöztem, és adva egy búcsú puszit anyukámnak útnak is eredtem. Este valószínűleg eset ,mert nedves a talaj. Fölszálltam a villamosra és ültem volna le a szokásos helyemre, de egy lány ült ott. Fekete rövid haja van ,  a szeme  sötétbarna, a teste  vékony és egyszerűen gyönyörű, nem is bírtam hogy ne nézzem folyamatosan , ám hirtelen találkozott a tekintetünk.

így képzeljétek el: ő Diana (20)

így képzeljétek el: ő Diana (20)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Diana szemszöge:

Üdv az én nevem Diana. Tanárnak készülök és úgy néz ki hogy találtam egy iskolát ahol alkalmaznának is, már alig várom. A napom is egész jól indult, időben és kipihenten  ébredtem, meg tudtam reggelizni és ami legszuperebb ,hogy a  villamoson is találtam helyet. Ültem boldogan és néztem ki az ablakon, mígnem a szemem sarkából megláttam egy lány. Körül belül egy méterre állt tőlem, és engem nézett. Egy ideig bírtam de utána felé kellet fordulnom, ekkor persze gyorsan elfordította a fejét, és volt időm megcsodálni: Vállig érő barna haját, csodálatos vékony ám még is gyönyörű testét. Ahj Diana verd ki a fejedből most azonnal , tuti hogy még 16 sincs. Elvégre tanárnak készülsz te idióta.    

Sajnos Petráról nem rakok ki képet, itt a saját képzelő erődre kell hagyatkoznod. De ha esetleg meg kérsz akkor magamról adhatok egy képet, ugyan is itt én játszom Petrát csak kicsit fiatalabb nálam. 

Gondolat menetemből a villamos fékezése szakított ki. Láttam ,hogy a fékezés miatt ez a lány, előre fog esni, és ösztönösen elkaptam.-megvagy- mondtam abba a pillanatba mikor elkaptam. -rendbe vagy?- kérdeztem aggodalmasan, mint valami anya, Jézusom. -öhm igen köszönöm- válaszolt kicsit megszeppenve. Bevallom akkor abba a pillanatba nagyon édes volt.

Petra szemszöge

Mikor elkapott, én el se akartam hinni ami történt. Meg kérdezte hogy jól vagyok-e, ettől a hangtól persze én még jobban összerezzentem. Így csak annyi jött ki a számon , hogy- Öhm igen-. Végig a szemébe néztem ,míg nem törte a csendet - le szeretnél ülni?-  kérdezte még mindig a szemembe nézve. Erre én - nem , nem akarlak megfosztani a helyedtől, nem kell- Lesütöttem a szemem. Ekkor féloldalasan a fejével egy kicsit lehajolt és azt mondta - De ha esetleg megint fékeznének , én lehet jobban megállok. csak ezért mondtam.- Erre én csak bólogatni tudtam.

 Diana szemszöge 

Muszáj volt elengednem. A szívem majd kiszakadt a helyéről annyira vert. Kifújtam a levegőt, és megint rá pillantottam. Ott ül a székbe, és valamiért a cipője orrát találja akkor a legnagyobb látványosságnak. Én álltam biztosan fogtam a kapaszkodót és próbáltam elfejetni a lányt. Sajnos  a suli előtt még be kellet ugranom valahova ,meg hát úgy is csak második órára vagyok hivatalos ,úgy hogy ráérek. Utam egy étterembe vezetett. Hova máshová? Leültetem kirendelt a reggelimet és elkezdtem megenni.

Mikor végeztem, gyorsan összeszedelőzködtem és elindultam. Próbáltam nézni a lányokat, hogy esetleg találok-e valakit aki kiveri a fejemből ezt a csoda szép lányt ,de senki. Lassan az iskolánál voltam, mikor egy kocsi megállt és valaki ki kiabált belőle ,hogy- szállj be bébi-. Hozzá szoktam az ilyesmikhez, így csak egy rutinos mozdulattal felemeltem a jobb kezem, amin ott ékeskedett egy fekete karkötő alján egy szivárvány téglalap rajta egy felirat amin az állt hogy LGBTO. Ezt álltálába megértették, és most is ,úgy hogy mázlim volt. 

Petra szemszöge 

Mikor láttam hogy leszáll kicsit elszomorodtam de nem tudtam vele mit kezdeni. Az utam további része egész nyugodt volt. A végén szépen leszálltam és elkezdetem sétálni a iskoláig. A sulimig egy parkon át kell menni, persze mehetnék busszal is de szeretek itt átmenni, nem is tudom olyan megnyugtató. Szépen lassan de beértem az iskolába. Első órám Matek, nem vagyok belőle rossz de utálom,  így ezt is végéig ültem, közbe folyamatosan az a lány volt a szemem előtt. Nem sokára jött a második óra ami rajz, ezt mondjuk szeretem mert szeretek rajzolni. A szünet utolsó öt percében bejött Timi néni valakivel az oldalán. Ő volt az, a lány akit a villamoson láttam. - Nos, gyerekek ő itt egy lehendő tanár, de most még csak tanár segéd  úgy hogy itt lesz nyugodtan lehet tőle kérdezni.

  Diana szemszöge   

Mikor beértem a tanáriba , gyorsan lepakoltam és átbeszéltem a dolgokat  Timivel. Mikor már csak 5 perc volt hátra az órából bementünk, és bemutatott mindenkinek. -hívjátok Diana néninek- erre én - elég lesz a Diana- Mihelyst ezt kimondtam megláttam ahogy ott ül és engem néz. A szívem ekkor kihagyott egy ütemet és totál elpirultam.

Heló mindenki tudom hogy van egy sztorim a Zónába szerelem  de, mivel az S.T.A.L.K.E.R. így kevesebb romantika lesz benne. Így gondoltam azoknak az embereknek is  szeretnék a kedvébe járni akik a romantikát létesítik előnybe. De van itt még valami amit közkívánatra bocsájtok, egy másik kis könyv is ami az erotikára épít jobban, kérem jelezze aki szeretné és az is aki nem, és majd így eldöntöm hogy legyen-e vagy sem. Köszönöm  

     

Fogd a kezem a sötétbenWhere stories live. Discover now