2.fejezet

220 12 6
                                    

Diana szemszöge

Csak ott álltam és néztem magam elé, nem hittem el hogy ez a lány , akit reggel láttam , az a gyönyörű kék szemű barna hajú teremtés ,ide jár. De amilyen hirtelen jött ez a megtorpanás, olyan hirtelen,  teljesen nyugodt lettem. A diákok az a feladatot kapták, hogy rajzolják le az igaz szerelmet. Ősszintén megvallva, kíváncsi voltam mit fog rajzolni, ezért leültem és figyeltem. Nem sok idő után, észrevettem hogy nagyon takargatja azt a rajzot, így oda mentem és megpróbáltam megtudni mit rejteget ennyire. - Szia. Mit rajzolsz? megnézhetem? - kérdeztem halkan.

- Öhm ne. Nem jó. El van rontva - akkor elmosolyodtam, és megsimogatva a kezét azt mondtam.

- Na ki vele csak nem olyan szörnyű. - ebbe a pillanatba egy picit felemelte a kezét, épp hogy csak látni lehetett. De emitt láttam, na arra nem számítottam. A lapon két lány volt, jól láthatóan szerették egymást, ekkor kicsit lenyomtam a kezét, és elkezdtem kérdezgetni. 

- Miért rajzoltad ezt? - Kérdeztem már a szemébe nézve. Erre ő csak egy mondattal válaszolt, de abba minden benne volt amit tudni akartam.

- So-sokkal szebbnek tartom ha két lány van együtt, mint egy fiú és egy egy lány- mondta, és megint le hajtotta a fejét, pont ahogy a villamoson. Én csak elmosolyodtam és annyit mondtam.

- Látom nem írtad rá a neved, nem is baj. Fejezd be, és ha kész vagy ints nekem, akkor én meg elviszem és kirakom. Ugyan is ez a rajz nagyon jó. - erre a pár mondatomra, ő megajándékozott, a világ legszebb mosolyával.

Nem sokkal később intett, és én rögtön ott termettem, vettem is el a lapot. Utána rögtön elindultam az ajtó felé, gondosan figyelve arra hogy senki se lássa az új rajzot. 

- Hova mész?- Kérdezte Timi , erre én csak annyit mondtam hogy akad egy kis elintézi valóm, rögtön jövök. Miközben hátráltam kifelé, végéig egymást néztük. Majd mikor kiértem, odasiettem és a szép rajzot kiraktam a fali újság közelébe, hogy mindenki megcsodálhassa.  Ekkor egy hangot hallok a hátam mögött.

- Ezt melyik gyerek rajzolta? - hirtelen kirázott a hideg, basszus az igazgató nő.

- Adrien Igazgató nő!?! 

- Így hívnak, nos? Ezt ki csinálta? Egy lány a 8./a-ból.- Próbáltam titokzatos maradni.

- Hernádi Petra, igaz? Ő csinálta.- a végén szinte már kijelentve hogy, ő a felelős ezért a rajzért.

Petra szemszöge

Amikor kiment a teremből, hosszú ideig nézetem utána, hátha visszajön, de nem jött. Így előre fordultam, megint csak próbáltam elterelni a gondolataim róla, de nem sikerült, a szívem verése nem lett lassabb. Ezek után még mindig nem jött és egy nagyon furcsa érzés kerített hatalmába, azt hiszem hiányzott. Alig vártam hogy kicsöngessenek és megkereshessem, ami kis idő múlva el is jön. Szinte ki robbantam a teremből, és futottam egészen a fali újságig, ahol megláttam hogy az igazgatóval beszélt. Ezért elbújtam, pont ahol élesen kanyarodik a folyosó, annak a sarkán álltam hogy nehogy meglássanak.

 Diana szemszöge 

  Az igazgató hirtelen felém fordult, és ekkor felkapta a kezem, rámutatva karkötőmre. 

- Leszbikus vagy?- kérdezte teljesen rezzenéstelen arccal. 

- Miért? Számít ez?- érdeklődtem jól érezhető méreggel hangomban.

- Nem. Kivéve csak ha tanárnőnek megtetszik az egyik diáklánya.- Ekkor már nagyon provokált a stílusa de igaza volt. 

- Mit akar ezzel? Mit gondol ki tetszik nekem? 

- Petra. Ki más?- ekkor mintha hasba rúgtak volna, egyáltalán honnan tudja? Nem emlékszem hogy látott volna minket kettesbe? De ez most mindegy, valahogy ki kellet húznom magam a helyzetből.

- Dehogy tetszik nekem Petra. Csak kicsit magamat látom benne. A lehetőséget aminek csak egy kis noszogatás kell hogy kibújjon. Hiszen ez a pedagógus dolga nem? Inspirálni a gyereket, nem pedig átgyömöszölni a másik év évfolyamba csak úgy. 

- Kérem nyugodjon le....- nem bírtam közbe vágtam.

- Nem. Én tanárnak készültem, én a gyerekekért akarok élni, mert ez tanár dolga szerintem.- Ekkor az arca érzéstelenné vált, és bennem megfagyott a vér.

- Köszönöm hogy itt van, a próba idejének vége. Kövessen kérem.- én szó nélkül engedelmeskedtem, és útközbe megláttam Petra összetört arcát. Majd bementünk a tanáriba, ahol ott állt a többi tanár is. Ekkor azt mondta.

- Íme itt a rajz és részben erkölcs tan tanár.- ekkor kicsit értetlenül néztem, mert erkölcs tanról nem volt szó. Mintha az igazgató észre vette volna, és  elmentünk megbeszélni a dolgokat.

- Nos igen erre akartalak megkérni. Azt szeretném megtudni elvállalnád-e, heti négy órát a Petrát.

- Miért nem jó az eddig? - igazából már sejtettem de meg kellet tudnom.

- Az a gond hogy Atilla tanár úr aki az erkölcstant tartja, mélyen vallásos ember.

 - ohh már értem, akkor szívesen elválnám. - mondtam mosolyogva, de közbe nem is erre számítottam.

- Remek akkor van öt perce kezdődik az Erkölcstan.- Én persze összeomolva néztem rá, de már futottam is ki az ajtón és mikor megláttam az édes kis arcát még jobban elmosolyodtam.


Következő rész tartalmából: Diana és Petra az Erkölcstan kissé máshogy tartja meg int kéne és nagyon közel kerülnek egymáshoz az első csók is el fog csattani 

Viszlát ott -M- 




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fogd a kezem a sötétbenWhere stories live. Discover now