Capitolul 2- O fapta eroică

34 3 0
                                    

Omul se apropie cu cititul si ridicandul ,vru so injunchie pe Sanda. Ela văzu umbra omului si dadansusi seama de intentia lui, tipă si se arunca in fata Sandei. Fata nusi reveni bine ca Ela era la pământ cu mana dreapta in sânge. Atunci Bianca,nemai putand de furie lua o piatra si lovi omul cu ea. Acesta lesina,scăpând cutitul din mana.

Sanda-(cu lacrimi in ochi) de ce teai pus in fata mea de ce!?!? Nu tu trebuie sa fii aici rănită ci eu...

Ela- nu as fi lăsat pe nimeni sa te raneasca de aceea team aparat(lesina din cauza cantitatii mare de sânge pierdut)

Bianca- va fi bine ,nuti pierde speranta, sa sunam salvarea are nevoie de ajutor.

Sanda-si cu el ce facem?(aratand spre om)

Bianca-Il sun pe tata, lucrează ca ofiter la politie in acest sector si va veni in zece minute.

(Bianca vorbind la telefon cu tatăl ei)

Bianca- tata, am fost atacate de un am care a vrut sa o injuncghie pe Sanda, iar Ela sa pus in fata ei salvando

Tatal- Bine. Vin curând. Spunemi adresa. Nu ai patit nimic?

Bianca- nu ,sunt bine. Adresa e casa un traieste Ela.

Tatal- Bine. Sunt pe drum pa.

Bianca -pa

(urgenta veni la fata locului)

Medicul- cine e rănită?

Sanda- ea(încercând so ridice pe Ela)

medicul- ce a patit? Are rana infectata, si si e adanca.

Sanda- a fost injunghiata . Salvatio va rugam!!!! Nu trebuie sa moara!!!! Nu!!!!

(tatăl Biancăi veni)

tatăl- doamna medic, fuceti fata la spital de cazul dat ma voi ocupa eu.

medicul-(ascultandul si adresanduse colegilor)repede urcati fata are nevoie de spitalizaare urgentă.

Tatal-Deci tu trebuia sa fiii victima, iar Ela tea salvat?(uitanduse la Sanda)

Sanda- da, acela e omul. E inconstient , Bianca la lovit cu o piatra.(aratandul)

Bianca- deas putea ias face o o bataie pe care nu ar uitao in veci.

tatăl- calm fetelor. Il voi aresta si voi lua cutitul la expertiza. Sunati parintii Sanda si spumele sa va ia la spitalul central unde e internata Ela. Eu plec Bianca, sa ai grija de tine!

Bianca- pa tata.

Sanda- va multumim domnule. O zi buna.

Sanda isi suna parintii care o dusera pe ea si Bianca la spital, acum asteptau in hol ca medicul sa le dea vreo o veste.

(medicii veni)

medicul- am nevoie de parintii fetei.

mama Sandei- sunt peste hotare. Puteri sami spuneti mie

medicul-fata e grav rănită. Rana e adanca, si e infectata cu otrava. In aceasta seara o vom opera, încercând sa sa scoatem lichidul otravit di zona nervilor si a muschilor. O puteri vizita acum dar doar pe 10 minute.

(toti intrară in sala unde er Ela)

Mama Sandei- iti Multumesc ca miai salvat fiica. Imi pare rau ca esti in asa stare sper sa iti revii, vom lua toate masurile ca sa facem si imposibilul daca trebuie.

Ela-Sanda, sanda omul acela.....(sufocanduse)

Bianca-(fugi sa cheme medicul) Urgent veniti in acest salon!!!! Pacienta se simte rau!!!

Sanda-(luando de mana si se uita la ea) Da Ela ce e cu el???

Mama- doamne, se sufoca!!!!! Medicul unde e?!?!?

Ela-Sanda, el semăna cu....unchi...unchiul..tau...(lesina si incepu sa se zbata)

Sanda- nu, nu ,nu ,nu!!!!!

medicul veni cu personal si transportara pacienta in sala de operatii

medicul - operatie va avea loc acum. Se pare ca otrava e mai puternica de cat credeam...

Va urma..........

O viață pierdutăWhere stories live. Discover now