Revelionul

566 43 3
                                    

Berbec: după ce ai mâncat bine și ai băut, iată că te-a tras și curentul.
Taur: la miezul nopții te-au deranjat doar câteva focuri de artificii. În rest, ai putut să dormi cât vrei.
Gemeni: se pare că ți-ai invitat câțiva prieteni în casa ta cea nouă, iar aceștia ți-au spart minunata vază.
Rac: părinții au fost doritori să te vadă în preajma lor de Revelion și nu ai putut sta cu Dan Negru.
Leu: ai avut chef de cântat, dar karaoke nu pare așa amuzant. După șampania de la miezul nopții, cel mai probabil ai mers să-ți colinzi vecinii.
Fecioară: de Revelion ai dansat cu paltonul pe tine. După câteva pahare de alcool, poarta ți s-a părut plictisitoare și ai vrut să sari gardul.
Balanță: în seara de Revelion, prietenii și familia ți-au fost alături, iar distracția a durat o noapte întreagă.
Scorpion: te-ai încăpățânat să pleci la munte chiar în ziua de 31. Te prinde Revelionul la volan, dar te-a salvat Skype-ul. Prietenii tăi ți-au arătat că te așteaptă la distracție.
Săgetător: nu aveai nimic plănuit de Revelionul ăsta, dar niște prietenii se anunță în vizită la tine pe ultima sută de metri.
Capricorn: ai cam exagerat cu băutura, iar la un moment dat toată lumea era în ceață.
Vărsător: Șoferul taxiului a fost cam adormit și te-a lăsat la o stradă distanță de destinație.
Pești: ți-ai petrecut noaptea dintre ani cu Dan. Cum care? Dan Negru. Sper că nu te-a luat somnul, fiincă ai pierdut toată distracția!

ZodiacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum