၁၇ရာစုႏွစ္
ဂ်ိဳဆြန္းေခတ္ဒီေန႔ဟာ ဂ်ံဳးမင္းႀကီးရဲ႕အခ်စ္ဆံုးမိဖုရားရဲ႕သားေလး၂၄ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္နန္းတြင္းထဲကအပ်ိဳေတာ္ေတြ႐ုတ္႐ုတ္သဲသဲနဲ႔အလုပ္႐ႈပ္ေနၾကသည္။အဲ့အထဲမွာမွမီးဖိုေဆာင္အဖြဲ႔ဟာအလုပ္အမ်ားဆံုးအဖြဲ႔ပင္.....။သူတို႔အဖြဲ႔ဟာအစားအေသာက္ပိုင္းကိုတာဝန္ယူထားတာမဟုတ္ပါလား.....?
"ဂင္မိုဂြန္း ႐ွိ ဟိုပန္းကန္ေလျမန္ျမန္ေလးလုပ္ေပးပါ။"
"ဟုတ္ေခါင္းေဆာင္ မင္"
အဲ့မီးဖိုေဆာင္အဖြဲ႔မွာေခါင္းေဆာင္လို႔ေျပာရေလာက္တဲ့သူကဂင္မိုဂြန္းကိုေျပာလိုက္၏။သူတို႔ေတြအလုပ္ေတြလုပ္ရင္းနာရီအနည္းငယ္ၾကာေတာ့...
"မင္ေခါင္ေဆာင္႐ွင့္....ကြၽန္မတို႔အားလံုးၿပီးသြားၿပီ႐ွင့္"
"ေကာင္းျပီ....စားပြဲေပၚတင္လို႔ရၿပီ"
"ဟုတ္ ေခါင္ေဆာင္မင္"
သူေခါင္းေဆာင္မင္အားဦးၫြတ္ကာထြက္လာလိုက္သည္။
ထိုဂင္မိုဂြန္းဆိုသူမွာေခါင္ေဆာင္မင္၏လက္ေထာက္တလွည့္နန္းတြင္းသူအျဖစ္ေနရသူပင္.....။
"ကဲဒီေန႔ကမင္းသားေလး၂၄ႏွစ္ေျမာက္ေမြးႏွစ္ျဖစ္တယ္အာ့တာေၾကာင့္မို႔အိမ္နီးခ်င္းႏုိင္ငံေတြကပါလာၾကမွာ....."
"ေခါင္းေဆာင္မင္မင္းသားေလးေမြးေန႔နဲ႔အိမ္နီးခ်င္းႏုိင္ငံေတြလာမွာနဲ႔ဘာဆိုင္လို႔လဲ"
"ဟုတ္တယ္ဟုတ္တယ္ခါတိုင္းဆိုအမတ္ေတြရယ္နန္းတြင္းကအမႈထမ္းေတြရယ္နဲ႔ပဲလုပ္တာေလဘာလို႔ဒီႏွစ္က်မွ?"
ထိုစကားတတ္ေသာေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ေခါင္းေဆာင္မင္၏မ်က္ႏွာျပံဳး႐ုံဆိုသလိုေလေကြးၫြတ္သြားသည္။
"ဒီႏွစ္ဟာဟိုႏွစ္ေတြနဲ႔မတူဘူးေလ။ဒီႏွစ္ဟာမင္းသားေလး၂၄ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔။အာ့ေၾကာင့္တျခားတိုင္းျပည္ကမင္းေတြကသမီးလာဆက္ၾကတာေပါ့။အဲ့ဒါေၾကာင့္မိုအမွားမ႐ွိေအာင္ျပင္ဆင္ၾက....ၾကားလား.."
"ဟုတ္ကဲ့ ေခါင္းေဆာင္မင္"
အားတက္သေရာနာခံလိုက္သည့္အဖြဲ႔သားမ်ားေၾကာင့္သူမအားတက္သြားတာေတာ့အမွန္ပင္.
YOU ARE READING
Loving You [Taekook🐰🐯]
Random၁၇ရာစုေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ကံၾကမၼာရဲ႕ကစားမူေၾကာင့္ကြဲကြားသြားၿပီး........ တျခားေနရာကေနသူတို႔ကိုခ်စ္ဦးမလား......ကံၾကမၼာရဲ႕ကစားပြဲမွာ႐ူံးနိမ့္မလား.....