Part(4)

2.6K 192 10
                                    

PT-4
.........
က်ေနာ္စကားေျပာေနတုန္းဟိုလူႀကီေပ်ာက္သြားသည္။......က်ေနာ့္...ႏွလံုးသားထဲအမ်ိဳးအမည္မသိတဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳးျဖတ္သန္းစီဆင္းသြားၾကျပန္သည္။......ဒါနဲ႔ဆိုနွစ္ခါမက႐ွိေနၿပီေလာ....ဟိုလူႀကီးက်ေနာ္ကိုလွမ္းဖက္လိုက္တုန္းကတစ္ခါ....အခုတစ္ခါ....ဘယ္လိုျဖစ္ေနရတာတုန္း...က်ိ...အဟင္း......ဂင္မ္...ဂင္မ္ထယ္ေဟ်ာင္း
ရယ္။......
က်ေနာ္နန္းတြင္းသို႔ေရာက္လာေခ်ၿပီ......က်ေနာ္လည္းေလ်ွာက္ပတ္မေနေတာ့က်ေနာ့္အေမ႐ွိရာ...မီးဖိုခန္ေလးဆီသို႔ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္လာလိုက္သည္။. ....

"Omma....... "

"ဟင္....သားေလးပါလားေရာက္လာၿပီကိုး..."

"ဟုတ္omma သားဘာကူညီေပးရမလဲ"

"ရပါတယ္ကြယ္"

"Ommaကလည္းလုပ္ေပးပါမယ္ဆို"

"လုပ္ခ်င္သပဆိုရင္လည္း...ဟိုကပန္ကန္ေလးေတြကိုခန္းမဆီကစားပြဲေတြဆီသြားပို႔ေပးပါလားကြယ္......."

"ဟုတ္omma"

Ommaရဲ႕ခိုင္းေစမႈေၾကာင့္ခန္းမထဲလ်င္ျမန္စြာေလ်ွာက္သြားလိုက္သည္။.....သူမင္းသားေလးကိုေတြ႔ခ်င္သည္ကိုး......
ခန္းမထဲေရာက္ေရာေျဖးေျဖးခ်င္းစားပြဲနားသို႔......မင္းႀကီးေဘးနားကိုခ်လိုက္မယ္.....ပန္ကန္မ်ားကိုခ်လိုက္ၿပီးေဘးနားမွသူကိုၾကည့္ေနသည့္အရိပ္ေၾကာင့္သူလွည့္မိသည္။.....ဟင္...ဟိုဂ်ံဳေဂ်ာင္ကုတ္.....
သူ....သူကမင္း....မင္းသားေလး......ေသာက္က်ိဳးေတြနည္းပါၿပီ......ငါထင္ထားနဲ႔တျခားဆီပဲ....
က်ေနာ္သူ႔ကိုျပံဳး႐ုံဆိုသလိုေလးသာျပံဳးခဲ့ၿပီးခန္းမဆီကခပ္ျမန္ျမန္ထြက္သြားလိုက္သည္။........
ေနပါဦးသူကသူ႔ကိုယ္သူမင္းသားဆိုတာဘာလို႔မေျပာခဲ့တာလဲ......ေအာ္အဲ့တာေၾကာင့္မိုေပ်ာက္သြားတာကိုး......မေကာင္းတဲ့သူႀကီး.....ပါးစပ္မွက်ိန္ဆဲေနေပမယ့္သူ႔ႏွလံုးသားတေနရာမွာဂ်ံဳေဂ်ာင္ကုတ္ဆိုတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေနရာယူသြားတယ္ဆိုတာသူမသိလိုက္ပါဘူး..........

.......................
အဲ့ေကာင္ေလး.....ဟုတ္တယ္.....ငါကူညီလိုက္တဲ့ေကာင္ေလး......ဂင္မ္ထယ္ေဟ်ာင္းေလး.......ခ်စ္တယ္ကြယ္.........
ထိုစဥ္နားထဲထင္ထင္႐ွား႐ွားဝင္ေရာက္လာတဲ့ခမည္းေတာ္၏အသံ..ခမည္းေတာ္၏စကားမ်ားကက်ေနာ္ရင္ကိုဓားနက္ထြင္းဘိုက္သလိုပဲ......

Loving You [Taekook🐰🐯]Where stories live. Discover now