-Shawn semmi sem lesz rendben!-mondtam.
-Sof figyelj! Ha nem szeretnél hercegnő lenni akkor el kell fogadniuk.
-Shawn... Nem érted most nem rólam van szó, hanem egy egész nép jövőjén....
-Neked is vannak érzéseid ne emészd magad.
-És neked hogyhogy nem kell királynak lenned?
-Van 2 idősebb bátyám - nézett rám.
-Jó neked!
Én ezt nem bírom...
Másnap indultunk a lemezkiadóba. Igazából csak a közös lemezünkről beszélgettünk.
Este indultunk Shawn haverjaihoz.
Elkészültem és kimentem Shawn kocsijához.
Felnéztem a házra.
Hatalmas.
Látszik hogy kik élnek itt.
5 évvel ezelőtt
Cam elhívott a sulis bálra. Remélem összejövünk.Este jött értem Cam. Aztán elindultunk a bálba.
Ott leültem egy asztalhoz ahol a barátnőim beszélgettek.
A párjaik ott ültek mellettük.
Kicsit később belépett egy fiú. Mindenki őt nézte ahogy láttam egyedül jött. Rámnézett. Odajött felkért táncolni.
Elvezetett a mosdóig ahol a nevét is elárulta:Shawn.
Aztán heves csókolózásba kezdtünk. Nem történt semmi. Abban a percben minden oké volt.
Aztán elszakadtunk. Később Cammel táncoltam aki a buli végén megkérdezte hogy lennék e a barátnője. Igent mondtam.
Később Shawn és Cam legjobb barátok lettek.
Viszont a mosdós esetről senki nem tudott csak mi ketten.
Jelen:
Ezen gondolkoztam amíg nem jött Shawn. Már akkor is szerelmes voltam belé. Őt kellett volna választanom.
Akkor talán minden másképp lenne. Most nem itt tartanánk. Na mindegy.
Meg jött Shawn. Meg csókolt aztán beültünk a kocsiba.
Shawn vezetett. Mikor odaértünk gyorsan kiszállás majd kinyitotta nekem az ajtót. Öhm... Nem kellett volna.
Ezt megmondtam neki is erre rá vágta hogy de??
Hát ok!
Aztán bementünk a házba. Shawn kinyitotta az ajtót és előreengedett.
Ahhh...
Mosmár értem ezek zakóban ücsörögtek.
Úgy voltak öltözve ahogy Shawn.
Shawn bemutatott nekik és leültünk. Beszélgettünk majd Shawn hirtelen felállt.
-Sofia Moon, amikor elsőnek megláttalak azonnal belédszerettem és az már volt 5 éve - kezdte és láttam a fiúkon hogy nagyon mosolyognak - nem vagyok az ilyen beszédekben jó - erre letérdelt én meg felálltam - hozzám jönnél feleségül?
-Igen igen igen - mondtam majd felhúzta a gyűrűt az ujjamra és megcsókoltam.
Még beszélgettünk majd hazamentünk mint egy jegyespár.
Én átöltöztem a pizsimbe ami Shawn pólójából és egy bugyiból állt.
Aztán Twitter Instagram és Facebook utána a hírek.
YOU ARE READING
Sofia Moon-énekesnő vagy kiràlynő? 1.//Befejezett//
Teen FictionSofia Moon. Mit kell róla tudni? Híres és énekesnő. Vagy nem? Mi van ha a Cameronnal lévő eljegyzés során minden kiderül ráadásul még ott van Shawn is. De ki lesz vajon a király? Shawn vagy Cameron? By:Johi Folytatás:Milyen a jó királynő?