,,Ellie ?" slyšela jsem , jak někdo vyslovil mé jméno těsně u dveří. ,,Ano ?" řekla jsem znuděně. V tu chvíli do mého pokoje vtrhla má spolubydlící (BFF) Jade. ,,Mám dva V.I.P lístky na Justina Biebera !" křikla štěstím. ,,Ale Jade , víš přece že Justina moc nemusím .." řekla jsem s povzdechnutím. ,,Ale noták ! Udělej to pro mě .. Prosím !" řekla s nadějí v hlase. ,,Asi mi nedáš pokoj , dokud neřeknu ano , co ?" řekla jsem s únavou. Jen přikývla a já jsem si povzdechla. ,,Tak fájn .." řekla jsem poraženě. ,,Yess !" řekla vítězně Jade. ,,Je to zítra .." řekla a odešla.
Když to dořekla , tak jsem se šla do koupelny osprchovat. Po sprše jsem si vzala CK (Calvin Klein) kalhotky a bílé volné triko. Dala jsem si vlasy do drdolu a šla si lehnout. Pak už jsem se jen utápěla ve snech.
¥~¥~¥
,,You've got a hold of me
Don't even know your power
I stand a hundred feet
But I fall when I'm around you." na tuhle písničku jsem se probudila a vypla budík.Šla jsem do koupelny a udělala si hygienu. Pak jsem přešla ke své skříni a vzala si černou sukni pod zadek , bílé tílko do půl břicha , šedý svetr a černé boty.
Seběhla jsem schody a šla do kuchyně. Vzala jsem si z ledničky zákusek a sedla si ke stolu. Když jsem ten zákusek dojedla , tak jsem talíř dala do myčky a zapla ji. ,,Dobré ráno .."ozvalo se zamnou , což mě donutilo se otočit. ,,Dobré .." řekla jsem s úsměvem. ,,Dneska je ten koncert !" vypískla Jade. ,,No jo .." řekla jsem s nezájmem. ,,Koncert je ve 3 a je 1 .." řekla s klidem. ,,Ok .." šla jsem do pokoje a byla celou dobu na Instagramu. Už bylo 1:45 , tak jsem šla ke skříni a vzala si CK tričko , ryfle a pod to dírkované "štrample".Když jsem byla hotová , tak se šla namalovat , ale jemně. Dala jsem si korektor , řasenku , linky a pleťovou rtěnku. Vlasy jsem si vyžehlila a nechala je rozpuštěné.
,,Jade ?" křikla jsem přes celý dům , tak aby mě slyšela. ,,Ano ?" vtrhla do mého pokoje. ,,Jedeme ?" řekla jsem a Jade jen kývla. Vzala jsem si kabelku do , které jsem dala , mobil , klíče od domu i od auta a šli dolů se obout. Obula jsem si Adidas a namířili si to rovnou k mému červenému Ferrari.
Já nasedla na místo řidiče a Jade vedle mě. Nastartovala jsem auto rovnou vyjely na koncert.
Cesta trvala cca 30 minut. Když už jsme stáli před V.I.P vchodem , tak už nás pustili. Stáli jsme úplně vepředu , takže jsme na něho měli krásný výhled.
Najednou už se halou plněl křik a sním i Belieberky. Když už se všichni uklidnili , tak se na pódiu objevil Justin. Musím uznat že byl fakt sexy (představte si ho v těch jeho blonďatých dlouhých vlasech). Začal zpívat myslím že to byla písnička "As Long As You Love Me". Zpíval nádherně. Pak se na mě podíval a šel ke mě. Dal mi ruku a já nemohla odolat , tak jsem mu jí dala a vyhoupl mě na pódio. Tak to jsem , ale vůbec nečekala. Byla jsem nervózní. Pak se tam zjevila lavička , byla celá posypaná lístků růží. Pak mě Justin vzal za ruku a šli jsme si sednout na tu lavičku. Dívali jsme si hluboce do očí. Měl tak dokonale karamelové oči. Najednou za zády vytáhl , tak asi 100 růží. Dal mi růže a já sotva mohla dýchat. Vstali jsme z lavičky a on mě objal. Držel mě tak dlouho , dokud písnička neskončila. Když písnička končila , tak mě pustil a zatáhl mě do zákulisí. ,,Jsi krásná. Dáš mi tvé tel. číslo ?" řekl úžasem a já zrudla jako rajče. ,,D-děkuju .. Jo dám .."řekla jsem s úsměvem a dala mu papírek s mým číslem. ,,Děkuju , zavolám ti." řekl s klidem a odešel do šatny. Šla jsem zpátky za Jade , která brečela ? ,,Jade ? Co se stalo ?" řekla jsem vyděšeně. ,,Ty si byla s Justinem na pódiu ! O můj bože .. Má nejlepší kamarádka byla s Justinem na pódiu !" objala mě a já se pousmála.
Ještě hrálo plno písniček. Jako třeba "What Do You Mean" atd ..
¥~¥~¥
Tak jak se vám první část líbila ? 😊 Musím říct , že ještě tak dlouhou část jsem nepsala 😀 No nic , budu ráda za votes a koment 💓 A papa ❤️
ČTEŠ
Fucking Love .. (Justin Bieber)
FanfictionNebudu tu psát popis .. Prostě , jestli tě zajímá můj příběh , tak si ho přečti ;)