Lucia je obyčajnou študentkou učiteľstva na Prírodovedeckej fakulte v Bratislave. Okrem školy ju však trápi jedna vec, sny o elfoch. Prečo sa jej snívajú a aký majú zmysel? Sú vôbec reálne?
Drake je mladý elfský kráľ, ktorý sa snaží zachrániť nielen svoju krajinu, ale celú svoju rasu. Tej hrozí záhuba a tak sa mladý kráľ snaží nájsť hocičo, čo by ich dokázalo zachrániť. Pre to je schopný obetovať všetko.
Kapitola 1.: ‚Je to pravda!'
V obrovskej miestnosti, ktorej strop sa týčil dobrých pár metrov dohora, sa zhromaždili všetci vzbúrení vládcovia jednotlivých kráľovstiev. Okolo okrúhleho stola sedeli piati vládcovia, kráľ Earl, kráľ Marvin, kráľ Vernon, kráľ Ray a ich hlavný vodca kráľ Lester. Každý z nich už mal úctyhodný vek, ale ani ten ich neodradil od vzbury, ktorú chystali.
„Všetci dobre vieme, prečo sme sa tu aj dnes zišli," začal kráľ Lester. Na to mu všetci súhlasne prikyvovali. Starecká tvár elfského kráľa sa však zamračila.
„Napriek všetkým bitkám má nad nami Kráľovstvo Zevahim prevahu a odmieta sa vzdať. Ich mladý kráľ sa odmieta pokoriť a priznať si to, že záhuba bude pre jeho kráľovstvo tou najväčšou poctou! Veď dobre vieme, že najväčšími užívateľmi Moci boli ľudia z Kráľovstva Zevahim! Je to iba ich vina, že sa Moc už takmer úplne minula!" starý elf s hnevom udrel päsťou do stola až sa celý zatriasol. Ostatní elfskí králi naňho mlčky pozerali. Nevedeli čo si už počať. Zo všetkých šiestich kráľovstiev bolo Kráľovstvo Zevahim to najväčšie na celej planéte, pretože vzniklo zjednotením šiestich kráľovstiev a to pôvodným Kráľovstvom Zevahim, Kráľovstvom Menachot, Kráľovstvom Hullin, Kráľovstvom Bekhorot, Kráľovstvom Acharin a Kráľovstvom Temurah. Tieto kráľovstvá sa zjednotili za vlády prechádzajúceho vládcu Zevahimu, kráľa Zana. Ostatné elfské kráľovstvá tvorili iba necelú polovicu planéty. Najväčšie z nich po Zevahime bolo Kráľovstvo Keritot, kde vládol kráľ Lester. O trochu menšie boli Kráľovstvo Me'ilah, ktorého vládcom bol kráľ Earl, a Kráľovstvo Tamid, kde vládol najstarší z elfských kráľov, kráľ Marvin. Kráľovstvo Middot, kde vládol kráľ Vernon a Kráľovstvo Kinnim, ktorého vládcom bol kráľ Ray, patrili medzi najmenšie kráľovstvá.
„Ak niečo nepodnikneme, celý Kodashim zanikne. A dobre si niektorí pamätajú, koľko námahy nám to dalo vytvoriť ho, aby sme unikli pred skazou. Keby sa proti nám vtedy ľudia nevzbúrili, všetko by bolo inak a my by sme tu nemuseli riešiť toto," ozval sa najstarší elfský kráľ Marvin. Mnohí z nich sklonili hlavy. Až priveľmi dobre si pamätali tú hroznú porážku, kedy proti ich nadvláde povstali ľudia a oni museli so stiahnutým chvostom utiecť pred istou smrťou. S Mocou, ktorú si počas nadvlády nad ľuďmi nazbierali si elfovia vytvorili planétu Kodashim v inej dimenzii, aby tak ostali oddelení od ľudí. Tak vzniklo jedenásť pôvodných elfských kráľovstiev a neskôr terajších šesť. Prešli stovky rokov od povstania a zásoby Moci sa začali míňať. Päť kráľovstiev povstalo proti Zevahimu s tým účelom, aby sa všetci jeho obyvatelia vzdali a obnovili zásoby Moci. Jedinou možnosťou na obnovenie Moci bola smrť. Predchádzajúci kráľ Zevahimu Zane spolu s manželkou Ednou sa spolu s ďalšími dobrovoľníkmi navrátili k Moci a tak na nejaký čas doplnili jej zásoby. Kvôli ich obeti osirel ich jediný syn Drake, terajší vládca Zevahimu. Lenže aj napriek obete mladého kráľa a jeho poddaných sa s Mocou zle manipulovalo a míňala sa závratnou rýchlosťou. Päť kráľovstiev preto začalo opäť napádať Zevahim, ale zatiaľ bezúspešne. Ich vojská proti Zevahimu nič nezmohli. Ich útoky toto kráľovstvo s ľahkosťou odrážalo. Králi sa preto znovu zišli, aby predišli stratám vo vlastných radoch.
„Preto som prišiel s novým plánom..." začal kráľ Lester.
Čo bolo ďalej som sa teraz už nedozvedela. Budík ma vytrhol zo sna. Ak sa to dalo vôbec nazvať snom. Bolo to až príliš skutočné a úprimne pochybujem, že by si toto môj mozog dokázal celé vymyslieť.
YOU ARE READING
Touch of the worlds - Dotyk svetov [SK+EN]
FantasyDve planéty od seba oddelené hranicou, ktorú stráži Strážca. Planéte, ktorú obývajú elfovia hrozí zánik a tak mladý elfský kráľ hľadá záchranu. Nádej nájde v dievčati, ktoré pochádza zo Zeme. Ako si mladý kráľ poradí, keď hranica je prísne strážená...