Bi baktı heryer erkek dolu.Dolabında giysi varmı bakmaya gitti.En azından beden eğitimi pantolonu vardı.Ama o da kokuşmuştu.Çantasındaki Hello Kity parfümünü burnunu kapatarak pantolonuna sıktı.Olmuyordu.O da şortla gezecekti mecbur.Erkeklerden biri yakışıklıydı.O da Carl dı.Resmen Justin Bieber gibiydi.Bu arada Allison Justin in fena hayranıydı.Her gece posterini öperek uyurdu.Resmen hastasıydı.O yüzden Carl a da boş değildi ^_^.Carl da sanki boş değildi gibi.Bilmiyordu.Ama derste bazen bakışıyorlardı.Allison Carl ın baktığını görünce o kadar mutlu oluyordu ki,dünyalar onun oluyordu.
Son dersti.Zil çalmıştı.Okula gidiyorlardı.Sonra birden Carl Allison un yanına geldi.Beraber sohbet ederek çıkış kapısına yürüdüler.Carl Allison un omuzuna elini koydu.Allison sevincini belli etmemek istiyordu.Ama elinde değildi.Hafifçe ona bakarak gülümsedi.Carl da ona.
Allison eve geldiğinde yerinde duramıyordu.Neşeli şarkılar açarak dan ediyordu.Günlüğüne yazılar yazıyordu.Yazısı şöyleydi:
"Sevgili Günlük:
Sanırım fark etmeden aşık oluyorum.Ayy çok sevinçliyim.Bana öyle bir baktı ki..Ayyyy bana bir şeyler oluyor sanırım.Bayılıcam.Cittiyetimi koruyamıyorummmm.Kesin bana aşık,kesin bana aşık.Sanırım bugün Stay ı açmıyacağım.Miley nin başka bir neşeli şarkısı daha iyi olur.Mesela..Aklıma gelmedi.Neyse sonra sana yazarım."