Berbec-Masky-ii ardeti toata biblioteca...Si Slendy era acolo...bravos frate...el va inchide in camera voastra 2 luni...
Taur-Liu-va duceti cand doarme si ii puneti chiloti pe cap...cand se trezeste nu stie cn a facut asa ca...
Gemeni-Ben- ii desenati o fata ca a lui Jeff...mama cand o vede il cearta pe Jeff si pe voi va lasa in pace sa radeti...
Rac-Jeff-ii mancati clatitele nu e atent...va bate mar...(pont:nu ii luati clatitele lui Slender)
Leu-Zero-ii cantati o melodie d-aia de nunta,zicand ca e crushul lui...cand isi da seama ca crushul a asistat...va omoara...in pestera lui Offender 😈
Fecioara-The Pupeteer-il agatati de sarme si faceti teatru de papusi cu el si offender...offender fiind treaz...maleu dupa va duce sa "lucrati" la el un an...
Balanta-E.Jack-ii puneti rinichi in boxeri.Nu se prinde 😂😂😂
Scorpion-Jane-Pur si simplu le ziceti tuturor momentele jenante ale lui Slender...Jeff va da de gol...fugiti cat mai puteti...(haha Ioana 😈)
Sagetator-Jason-ii faceti o papusa voodoo si il faceti sa danseze hoky poky...(lol nuj cum se scrie)...voi aruncati papusa in camera lui Jeff....CE AVETI CU JEFF?!?!
Capricorn-Nina-ii puneti sange de rinichi pe el si un cutit langa si pe perete scrie "Go to Sleep".Iar...
Varsator-Clocky-Ii puneti o rochie frumi (de la Trender) si i-o puneti lui Slender...il si machiati...
Pesti-L.Jack-il terorizati in somn...pacat ca nu dormea...😈
Incercam sa il postez ieri dar mi-a iesit prost...dar acum e gata!Ceaw psihopatii :3
CITEȘTI
Zodiac Creepypasta >:3
FanfictionHeeey!!!Am decis sa fac zodiac cu personaje creeepypasta (cu Slender,BEN,Masky,Zero si d-astea) pentru ca sunt foarte putine asa si imi place foarte mult!!!