Suga

312 9 4
                                    

 

   - Numărul lui preferat este 3 .

   - Culorile lui preferate sunt alb și negru.

   - A decis să urmeze o carieră în muzica după ce la auzit pe Stony Skunk "Ragga Muffin" în clasa a 6-a .

   - Îi place să tachineze membri mai tineri .

   - Are obiceiul să își roadă unghiile.

   - Are o cățelușă numită Min Holly.

   - Vremea lui preferată este atunci când poate purta mâneci scurte pe timp de zi și mâneci lungip pe timp de noapte.

   - 3 lucruri pe care îi plac : somnul, locurile liniștite și locurile fără oameni.

   - A decis să devină rapper după ce a ascultat " Fly" de Epik High.

   - 3 lucruri care nu îi plac : dansul, locurile gălăgioase și locurile în care oameni se aglomerează.

   - Hobby-urile sale sunt baschetul, jocurile,  citirea de benzi desenate și realizarea de fotografii.

   - Îi place sa joace baschet. Cand a fost un stagiar, a jucat baschet în fiecare duminică.

   - I place sa doarmă.

   - E rău la japoneză.

   - Fani suspectează că ascunde fluent limba engleză.
  
    - El a fost numit "Suga" de către CEO pentru ca este palid și zambetul sau este dulce, asfel încât Suga provine de la "Sugar" ( zahăr) .

    " Am primit numele "Suga" pentru că pielea mea este palidă, sunt drăguț când zâmbesc și pentru că sunt dulce "

    - Personalitatea sa este destul de simplă.
   
    - Când era mic dorea să devină arhitect. 
  
    - Mâncarea preferată: carne, carne și carne.

    - Vorbește cu un accent satoori când este nervos și când strigă.

    - Pentru el, fatmecul lui este zâmbetul lui.

    - Când a fost imtrebat ce ar fură de la ceilalți membri, el a spus că va fura chestia pe care nu o poti cumpara cu bani - vârsta lui Jungkook.

    -Toți membrii din BTS l-au ales pe Suga că cel mai dulce membru la Fandom School Interview.

   - Suga și J-Hope sunt foarte răi în desen.

   - Suga este că un tată pentru BTS, deoarece are sarcina sa repare lucrurile pe care RM le strică.

    - Suga vrea vrea într-adevăr să aibă o bătaie de gătit.

    - El este singurul membru din grup care poate vorbi aspru.

    - Are o personalitate cinstită și blândă,  așa că,  dacă simple că ceva nu este corect el intodeuna vorbește despre asta.

   - Alte porecle ale lui Suga sunt Motionless Min,  deoarece atunci când are zile libere nu face nimic si domnul Anexa, deoarece a avut o intervenție chirurgicală de apendicită în anul 2013 ( decembrie) .

   - Nu îi place sa fie transpirat și obosit.
    
   - Suga iubeste rasa Welsh Corgi.

   - Suga este cel mai stresat, de obicei,  de la miezul nopții până la 6 dimineața.

   - A câștigat locul 2 la Big Hit Audition.

    - Când era mai tânăr voia să fie pompier, jucator de baschet și muzician.

    - Suga se simte trist atunci când familia lui vine la Seul, iar el este ocupat.

    - Modelele sale sunt: Kanye West, Lupe Fiasco, Lil Waune și Hit Boy.

  -Când este supărat îi place sa îl asculte pe Rick Ross "Hold me back'

- Peste 10 ani vrea să domine lumea cu muzica lui.

BTS Facts Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum