Ben Jeff. Sarıya kaçan kumral saçlarım yeşil gözlerim var. Hikayeyi size ben anlatıcam. Öncelikle bana çok benzeyen en yakın arkadaşım Jessy'den bahsediceğim. Ve takıldığımız ikiz kızlar Jessica ve Rebecca. Ben Rebecca'yla Jessy Jessica'yla çıkıyor. Fransa'da hep birlikte gezeriz. Her gece barlarda takılıp içer birlikte yatar birlikte kalkarız. Ailelerimiz çok yakın. Onlarda bizim gibiler. Of onları özledim şimdiden nerde kaldılar...
'Jessica uyan okulu kaçıracağız.'
'Tamam kalktım be'
'Kes!'
Ben saçlarımı tarıyorum, Jessica üzerini giyiniyordu. Jessy'le Rebecca çoktan okula gitmişlerdir. Jessy bana sigara alıcaktı belki okulda içeriz diye almadıysa valla öldürürüm onu. Ben hızlıca kahvaltımı ediyorum. Jessica hala hazırlanıyordu.
'Beyin özürlü kaldır kıçını da çıkalım hadi ders başladı.'
'Tamaaaam hazırım.'
'Ben arabadayım gel hadi.'
İkimizde bir şey unutmadan arabaya bindik. Ben araba kullanıyordum. Jessica makyaj yapıyordu.
'Başka hangi erkelere çekici gelmeye çalışıyorsun'
'SANA TÖVBE TÖVBEE'
'Tamam be kızma.' - Atarlı Karı
Okula geldiğimizde okulun otoparkında bizi Derek, Rebecca ve Jessy bekliyorlardu. Derek bizle takılan yakışıklı zengin piçlerden biri. Yani tam benlik :D Arabadan iner inmez Rebecca benim dudaklarıma yapıştı. Jessica Jessy'e sarıldı.
Otoparktan çıktık. Kapıya doğru yürüdük. Kapıda bizi bekleyen bir bad boy tayfası vardı. Piçler. Jessy'nin yolunu kesip para istediler.
'Zengin ibneler amınıza sokturmadan nakit verin yoksa o paranızı sizin götünüze sokarım.'
Herhalde kredi kartıyla para vericeğimizi sandı nakit diyo :D
Atarlandım.
'Laaan siz kimsiniz nesiniz amk, bizde sizin gibi ibnelere vericek para mara yok'
Cebindeki bıçağı görünce sustum.
'LAAAN SİKTİRTME BELANI HADDİNİ BİL. KİMLE KONUŞTUĞUNU UNUTTUN HERHALDE.'
Pardon abi:D
'Ne kadar istiyorsunuz'
'100 EURO'
Ekstazi alıcaklarını bildiğim için parayı verdim. Çok şeytani planlarım var onlara.
'Aferin adam olucaksınız.'
Bugünlük başbelası kotasını doldurduk. Şimdi şeytani plana gelelim. :D Kapıdan girer girmez yetkili öğretmenin odasına gittim. Kapısını tıklattım.
'GEEEL'
Kapıyı açtım.
'Hocam, dışardaki öğrencilerden biri bana ekstazi satmaya çalıştı.'
'Almadın dimi oğlum?'
'Hayır hocam, ağzıma sürmedim sürmemde' - Hristiyan olmasam çarpılırdım amk :D
'Hala dışardalar mı?'
'Bilmiyorum bakayim'
'Dur ben de geliyim.'
Valla ismini bilmesemde seviyorum bu hocayı :D Okuldan çıkış kapısı camdan yapılmıştı. Dışarda sigara içiyorlardı. Hocaya kimler olduğunu gösterdim. Hoca da;
'Saol, sen dersine gir ben gereken cezalarını veririm.'
YAŞASIN ŞEYTANLIK MUHAHAHAHAHHAA :D