E imposibil sa privești cerul fără sa te gândești la persoana de care ți-e dor.
E imposibil sa asculți melodia preferata fără sa visezi la clipa in care o sa se împlinească scenariile pe care le faci înainte sa adormi.
E imposibil sa treci pe strada pe care sta el fără sa te uiți dacă nu e la geam sau nu iasă pe ușă. E imposibil ca atunci când vezi ca trece el sa nu ii cauți privirea și sa nu speri ca te-a observat.
E imposibil sa nu îți bată inima cu putere atunci când il vezi.
E imposibil sa nu-ti dorești sa-l îmbrățișezi.
E imposibil sa nu roșești atunci când te privește.
E imposibil sa nu zambesti atunci când îi auzi sau vezi numele, de parca însemnătatea acestuia e cunoscuta doar de tine, e un secerat ce-ți gâdilă sufletul.
E imposibil sa nu vrei sa vorbești cu toată lumea despre sentimenetele tale, dar in același timp sa le păstrezi numai pentru tine.
E imposibil sa nu vrei sa-l vezi zâmbind și sa știi ca motivul ești tu.
E imposibil sa nu confunzi alte persoane cu el doar pentru ca ți-e dor de prezenta și figura lui. E imposibil sa nu vrei sa-i scrii mesaj doar ca ți-e teama ca o sa dai in bara și o sa te creadă doar o copila fără minte.
Dar nu uita ca o copila fără minte care iubește cu adevărat păstrează in sufletul ei atat de multe sentimente și visuri și dorințe și speranțe încât ar putea construi un univers întreg, dar dorește sa le ofere doar unei persoanei pentru ca ea e singurul univers de care are nevoie...