kucukken maldim sizde maldınız. Annen seni evden kovmuş , Baban siklememiş... Bu tur seyler komigimize giderdi Hatta arkadaslarimiza anlatirdik :"olum gecen disarda yattim borumu lan" gibisinden...
Hersey akillanmamla basladi. Babam her turlu kufuru suratima vururdu her gece.
Coğu zaman ufak bi yanliş yaptigim icin saatlerce dayak yediğimi bilirim.
Evdekiler tinlamazdi beni. Ne yalan soyleyim kader deyip bende takmazdim onlari.
Sakin bir hayatim vardi. Sut cocuk misali Kavga filan etmezdim. Sevenim coktu ama iyi biriside degildim.
Surekli kendimi dusunurdum.
Boyle sakin bi hayatin icine nasil sictim onu anlatacagim simdi ;
- Ergenlige adim atali baya olmustu kiz pesinde kostumuz zamanlar.
Sinifimda bi anda gruplasma oldu 15 erkek varsa 12 si bize dusmandi.
okul cikisi eve dogru gidiyorum onumu kestiler Ne yalan soyleyim korktum. Abi ayagi cektim yolladilar bunu 10 kere filan tekrarladim
sonra ezilen oldum bi anda.
Bunlardan ailemin haberi vardi ama Kesin bi kural var onlarda " Kendi isini kendisi gorecek" bunu abarttilar baya abarttilar hemde.
Bi kere gene artislik yaptilar araya bir girmisim Şaşirdi millet bisey yapamadi bana Sonra benden buyuk birisini iyi bi dovdum orda.
Asil kavgalar Sıkıntılar basliyordu ama farkinda degildim.
O sene hic abartisiz 30 kere kavga etmisimdir. Ama kavga iste en fazla bi yerin kirilir.
Ertesi sene Cesaretimi toplamistim Artik kavgalarda bicak cekmek zorundaydim. Cunku arkamda kimsem yoktu.
bunlari yaparken 12 yasinda ya var ya yoktum.
millet kopekten korkarken ben sanayide calisiyodum yaz tatilinde.
Korkmazdim hic biseyden. Okul cikisi millet evinde yatardi ben ya tarlaya giderdim yada evde dayak yerdim.
Bunlari kaldiriyordum dokunmuyordu.
O yastayken en zor hayati yasiyorum saniyordum. Simdi diyorum keske o gunlerde olsam...
Artik liseye hazirlaniyorduk yani hazirlaniyolardi.
Bende astim ve Kuatır mi ne sikimse o hastaliklardan cikmisti. En ufak bi toz da nefesin kesilsin. 50 metre koş sonra yorgunluktan öl.
ben diyordum ne hastalar iyilesti bende iyilesirim. Yanlis dusunuyomusum megersem. Hastaneye bile 1 ay sonra gittik. Gec kaldik ilgilenmedi ailem vs.. Hala bu hastaliklari cekiyorum.
Sonra akillandim Keske mal kalsaydim.
her aksam dayak haftada en az bi kere evden atil...
Bu olanlar Sigara,Alkol,Esrar, psikopatlik , ve en onemlisi Cesaretimi getirmisti.
Sigaraya bi ayda bagimli oldum Gunde bir paket.
Sonra evden 20 km uzak bi okula yazildim Servis var gidis 25 dakika civari...
Bu halde beni yurda verdiler. Demekki istemiyolar diye sesimi cikaramadim.
Yurt hayati da skintili gecti. Artik yavas yavas Psikopatlikta uzman oluyordum.
Bildigin film cekiyordum tek basima.
Yurdun ilk gunu herkes salya sümük agliyor. Ben sadece oturdum yataga karsidaki cocuga bakiyorum.
Evine 3 hafta gitmicek niye agliyorki diye.
Ertesi gun aksam yurdun telefonu hic susmuyo milletin annesi babasi arayip duruyo.
Bende ordaki koltukta otruyom sebepsiz.
Arkadaslarimi her gun arardi ailesi
Beni arayan yok gibi birseydi bende aramazdim evdekileri. Ne gerek var.
boyle boyle o senede gecti.
Bida yurda yazdircaz dediler. Akillandik ya hani. Cesaretliyiz ya yiyosa yazdir dedim.
Demez olaydim 3 gun eve gelmedim. sonuc iyi oldu ama yurt isi kapanmisti.
Servisle git gel yapiyorduk.
Basimdan bu kadar olay gecmis moral sifir. Okulda en arka siraya gectim ders dinlemek yok. Sohbet ederdik her derste. Ara sira birisi derdi sessiz olun dersi dinlemiyon bari diye. Karsilik olarak kufrederdim.
Kimseden korkum yok . Arkamdan agliyanim da yok. Kaybedecegim bi seyimde yok.
Bu yuzden cok kavga ettim. Bi dusmanimi gordugumde bicagi varmi diye dusunmek zordu.
Ustumde kesici bir alet olmadan disari cikamazdim.
Tabi gene kimim kimsem yok...
Ama isin daha kotu yani sevenimde yok.
arkamdan atip tutuyolar. Bilmiyolarki baslarina bir sey gelse ilk yardim edecek benim...
boyle boyle bu senede gecti.
Artik gelisim surecimi tamamladim.
Korku sifir
cesaret Fazlasiyla.
Oteki sene torbacinin biri gasp etti
telefonu filan arkadasa verdim gittim yanlarina tek basima bana daldiklarinda burnunu kirmisim birisinin onu goturmusler . tek kisi duruyo
20 yasindaki torbaci ve ben baya bi kavga ettik polisler yunuslar geldi parami aldim bi sekilde kurtuldum 10 dkk icinde ilceyi komple sardilar beni ariyolar 2.5 saat saklandim bi cok kez olumden dondum sonunda eve geldim.
psikolojim bozuktu taa ki Annem "sen yalan soyluyon para harcamak icin " diyene kadar...
Ustum basim kan yorgunluktan oluyom burnum kirik. Gecmis olsun diyen bile olmadi ailemden ...
Artik psikolojim bozuk degil yok..
Psikopatlik en ust seviyede cunku kaybedecegim bisey yok....