-Deci, trebuie sa descoperim un asasin care savarsit o crima acum douazeci de ani,zamb capitanul
Emil Bunea,potrivindu-si ochelarii cu lentile groase
-Nimic mai usor! mormai Ana Voinea,colaboratoarea lui.Sper ca mai gasim ceva...amprente la locul faptei.
-Mai mult ca sigur !Numai sa nu fi plouat intre timp si sa se fi sters urmele,intari Emil gluma Anei.Apoi cu acelasi ton:Atentie deosebita la straturile de flori din curte,poate mai pastreaza urme de pasi.
-Deci casa are si curte.
-Si ferestre.Asasinul a intrat pe fereastra si tot pe fereastra a iesit,desi I-ar fi fost mai la indemana usa,explica Emil
-Inseamna ca asasinul era superstitios!exclama Anacu aerul unei descoperiri,care va duce cu siguranta la demascarea ucigasului.
-Iata o idee formidabila !se preface entuziasmat Emil.
-Sa nu uitam sa luam lupa ca sa cercetam cu atentie pervazul ferestrei...Daca mai exista fereastra , daca mai exista casa, daca mai exista strada aceea...parasi Ana tonul glumet.
-Daca maiexista oamenii care au fost implicati in aceasta drama...Daca...
Intamplarea avusese loc cu douazeci de ani in urma. Ana Voinea,o tanara de 25 de ani, proaspata absolventa a Facultatii de drept, isi arunca masinal privirea pe calendarul de pe biroul lui Bunea,a carui fila indica data de 3 iunie 1963.
-Trebuie sa ne grabim , spuse Emil ,urmarindu-i privirea .Peste cateva zile se implinesc 20 de ani de la comiterea crimei, dupa care aceasta se prescrie.
VA URMA IN CURAND.....
Sper sa va placa aceasta poveste .O voi continua in fiecare zi daca va place
YOU ARE READING
Simpla crima
Mystery / ThrillerCazul "Bela Cony"era de mult timp in dosarul cu cazuri nedeslusite .Ana impreuna cu Emil intra in aventura vietii lor .