Sabah kalktığında yanında Joon'un görürsün. Yanağına bir öpücük kondurup kalkacakken seni bir anda tutup üstüne düşürür
-Nereye küçük hanım?
-Hazırlanmaya gidiyorum beyefendi biliyorsun bugün okul ve fen sınavı var.
-Nalet girsin Yaaaa sevgilim gitmeyelim... (Aegyo yapar)
-Sonra hoca bize kaysın dimi.. Hadi kalk elini yüzünü yıka ben kıyafetleri hazırlıyım. Kahvaltıyı okulda yaparız.
Söylenerek yataktan kalkar ve elini yüzünü yıkar. Sende o arada kendine şort ve bir t-shirt seçersin. Joona'a da gömlek ve pantolon seçersin (simdi diyceksiniz ki böyle kıyafet mi olur üniversite öğrencisisiniz olum hayal işte jslsksns)
Giyinip evden çıkarsınız. Joon giyinmene çok fazla karışmıyodur ama bakanları da bi güzel benzetiyodur.
Okula geldiğinizde senden hoşlanan Jin yanına gelir çok tatlı bir çocuktur ama sen Namjoon'u seviyorsundur.
-Selam (adın), naber bu arada şort yakışmış (göz kırpar)
Joon senin yanağına bir öpücük kondurur
-Sevgilim biraz arkama geçermisin. (Biraz bekler arka cebinden kaşık çıkarır ve çocuğun üstüne atlar ve bağırı) Üzerine kan sıçramasını istemiyorum!!!!
Sen hayretle bakarken Joon Jin'i tehdit ediyordur.
-BANA BAK ÇOCUK SENİ Bİ DAHA SEVGİLİMİN 50 METRE YAKININDA GÖRÜRSEM BU KAŞIKLA GÖZLERİNİ OYAR ELLERİNE VERİRİM ANLADIN MI BENİ!!!
-A-a-anladım...
Joon hiçbirşey olmamış gibi üstünü düzeltir ve yanına gelir gelmez ama yanağına bir öpücük kondurur ve kolunu omzuna atar
-Hadi sevgilim gidelim sınava çalışmamız lazım.
Senin hala şaşkınlıktan ağzın açıkken Joon seni sınıfa götürür ve
-Bir daha diz kapağından yukarıda şeyler giymeyeceksin küçük hanım , der hırkasını dizlerine örter. Sonra beraber sınava çalışırsınız.
Arkadaşlar bu ara okulda çok yoğun olduğum için bölüm atamıyorum normalde günde 3-4 bölüm yayınlamayı düşünüyodum bundan sonra daha sık bölüm yayınlamaya çalışıcam.Ve biliyomusunuz yazarınız ödevi cevap anahtarından bakayım derken eline sıcak çay döktü😢😢Bence beni tebrik etmelisiniz 👏👏
Hadi öpüldünüz gençler bi de smut isteyen varsa yazabilirim isteklerinizi yorumlarda belirtin❤