Minciunile mele

30 2 0
                                    

Aș minți dacă aș spune că mă iubesc. Că am o impresie bună despre mine? Nici măcar. Că îmi accept trecutul cu bune și cu rele, imposibil. Trebuie să învăț din propriile mele greșeli, să iert oamenii care mi-au greșit și să mă iert pe mine. Basmele sunt minciuni frumoase cu personaje fericite și aventuri.

As minți dacă aș spune că îmi aduc aminte ultima zi în care am fost fericită. Tristețea m-a cuprins treptat si nu m-a lăsat să mă bucur măcar de ultima mea zi de fericire. A luat tot ce era mai bun din mine si m-a aruncat. A profitat de inocența mea, s-a distrat si apoi m-a uitat in timp si spațiu. Nu știam să mă descurc singură, iartă-mi prostia dar uitasem să fac față vieții singură așa că am ajuns la pământ și am lăsat pe oricine să profite crezând că voi primi o mână de ajutor. Nu, ei se descărcau pe mine, mă foloseau, cum a facut si tristețea. Și acum am ajuns să regret ziua în care a apărut în viața mea , să sper că nu mai am parte de așa ceva, să încerc să nu mă mai gândesc că a fost in viața mea. Imposibil... A fost centrul când eu voiam sa îmi ghidez atenția și iubirea spre ceva. A fost o țintă sigură la care am picat victimă.

Tind să cred că nu sunt cum mă vad. Vreau să găsesc forța de a mă ridica din groapa in care tristețea m-a lăsat. De aceea voi scrie asta.

Sper sa mă iert pentru a putea ierta și să mă iubesc pentru a putea iubi.


Asta e pentru tine print din basme, salvatorul acestei domnițe pline de suferință.

BasmUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum