Inima pe jumatate[PART 2]

11 0 0
                                    

    Mary a profitat de intamplare si a fugit in baie unde s-a incuiat.Din nou ,nu era desteapta.A pus mana pe oglinda si a inceput sa planga.Atunci in gandul ei zicea:"Vreau sa ma razbun ,dar singura nu pot asa ca familia ma va ajuta!"Dupa a auzit mult zomot chiar plans era familia ei.

-Mama,tata!Bella!

 Bella era sora ei.

-O nu!Fantoma lui Marcus i-a rapit!Poate ii voi gasi in casa bantuita!

Dupa ce a ajuns la usa ei a vazut diferenta!Marcus reusise sa deschida usile!A intrat dar nu stia ce o astepta.

-Mama,tata,Bella!Aici sunteti!Ce ma bucur!

  Atunci fantoma coborase si ii spuse:

 -Tu stiai ca la etaj era monstrul acela oribil care te  obliga sa atingi Oglinda Mortii!Dar dupa l-am alungat in lumea lui dar tu mai condus pe drumul mortii incete !Prima oara iti rupe piciorul cu cateva organe dupa celalalt si scoate restul.

-Cine le rupe si scoate?

-Cea mai puternica fantoma,stapana acestei case!E timpul razbunarii dar intai recunoaste ca tu stiai!

-Da ,stiam.Dupa isi zise in gand:"Ma va omori?Daca da ma voi razbuna daca nu voi omori multi oameni defapt toti!Dar ce zicea el ca stiam de fantoma?Nu stiam de fantoma.

-Ia-ti adio de la familia ta!

-Nu nu nu nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

   La al 4-lea nu, le-a taiat captele cu un cutit mare si ascutit.Lui Mary ii curgeau lacrimi nonstop si si-a amintit la ce s-a gandit inainte si stia ca trebuie sa se razbune,dar cum?Dupa i-a venit o idee sa pacaleasca fantoma.In legenda spune ca daca fantoma te atinge si cand ai mana pe Oglinda Mortii vei fi in toate oglinzile din lume si vei putea ucide oamenii care locuiesc acolo dar corpul e ca de om.

-Vrei sa te razbuni? Vino si prinde-ma mai intai!

 Si cu incredere in sine a reusit sa urce si fanoma langa oglinda.

-Doar asta poti,Marcus?

-Nu !

  Spre bucuria ei, Marcus, nu stia legenda asa ca Mary l-a apucat de o mana si cu cealalta a atins oglinda.Marcus a fost distrus,dar Mary a reusit si cu acesta ocazie si-a schimbat numele in

                                     BLOODY MARY

si de atunci omoara oameni de dragul razbunarii parintilor si surorii ei mai mica de 6 ani.


Inima pe jumatateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum