HER ŞEYİ ÖĞRENDİM

226 13 4
                                    


Benim adım Duru bugün çok tuhaf şeyler oldu. Hem kötü hem güzel bi gündü çünkü benim gizli bir abim varmış yeni öğrendim çok garip. Ailem benden saklamış ama benim üzülmemem içinmiş. Ben çoook küçükken abimi kaçırmışlar ve bi aileye vermişler sanırım tek bildikleri bu. Abim 5 yaşındayken kaçırılmış. Benimle sadece 1 fotoğrafı var. Ama ne olursa olsun onu bulucam.

~~~~~~~~~Abimi bulma kararından 1 ay sonra~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

İnstagramda gezinirken (Bu arada çok büyük bir ARMY'yim) Suga'nın bebeklik fotoğrafını gördüm aslında zaten binlerce kez görmüştüm ama bu sefer daha dikkatli baktım ve bir de fark ettim ki çekilen yer bizim ev ve onun oynadığı oyuncağın aynısından bizde abimin hatırası olarak saklanıyor. Ve en önemlisi ise BEBEK ABİMİN BEBEKLİĞİNİN TIPKISININ AYNISI. O sırada koltuktan düştüm ve çığlık attım.

Hemen anneme gösterdim fotoğrafı ve annem ağlayarak fotoğrafı öpmeye başladı. O an anladım ki Suga benim ABİM. Hemen koreye gittim zaten annem koreliydi. Yaklaşık 1-2 ay boyunca Abime ulaşmaya çalıştım. İlk olarak Bighit e ulaştım ve olayı anlattım en son olarak ise çok uğraşlar sonucunda Bang PD'nime ulaşabildim. Onunla uzun bir süre konuştum o da beni çok sevmişti ve sana inanmıştı sonra dedi ki yarın için hazırlan sizi buluşturucam şu anda burada değil abin dedi.
Bende büyük bir heyecanla eve gittim ve en başından beri benimle olan kankam Nehir e olayı anlattım zaten beraber gelmiştik koreye onun da annesi koreliydi. Ondan sonra uyuduk. Ertesi gün erkenden kalkıp duşa girdim Nehir beni güzelce hazırladı çünkü ben hiçbir şey düşünemiyodum. Sonra bighit e gittim. Ve Bang PD'nim benim bir odada beklememi söyledi. Bana 10 dk 10 saat gibi geldi.

Sonra kapı açıldı ve karşımda abim duruyodu zaten kapı açıldığı an hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım. İkimizde aynı anda birbirimize koştuk.
İlk anlamadım o neden koştu sonra o da ağladı sonradan öğrendim ki yanlışlıkla PD'nimi duymuş ve o da beni arıyomuş yıllardır. Yıllardır benim özlemimi çekiyomuş. Uzun bir süre birbirimizden ayrılmadık. Sonra abim ayrılmayı başardı ve beni binlerce kez öptü ben çok küçük olduğum için abimi hatırlayamıyorum fazla ama hayal meyal hatırlıyorum sanki .O kahkahasını ,mesela o gülüşünü. Ama oysa beni daha dün gibi hatırlıyomuş.

Bundan sonra ne olacak acaba merak ediyorum ya abimi tekrar kaybedersem???

~Arkadaşlar nasıl oldu acaba merak ediyorum devam edeyim mi buna?~

(Bu arada 382 kelime oldu değerinizi bilin dgdgjdjdjd öpüldünüz muck muck sonraki bölümü bekleyin canlar)

GİZLİ KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin