YENİDEN TANIŞMA

137 10 3
                                    

Abimle saatlerce konuştuk neler yaşadığımızı ilk başta Nehir ve diğer üyelerde dinliyodu daha sonra o kadar uzun sürdü ki uykuları geldi ve yattılar sonra biz bi baktık sabah olmuş oysa daha ne çok şey vardı anlatacak.

15 YIL koskoca on beş yıl ayrı kaldık.1 geceye sığar mı sizce 15 yıl?Neyse sabah oldu abim markete gitti ve geri geldiğinde  beraber kahvaltı hazırladık.

En güzel kahvaltımdı bu benim bu sırada Nehir de benim sayemde BTS le tanıştı ve sanırım Jimin ile yakınlaştılar .Ah bu arada biasım Jungkook u unuttum sanırım :) :) :)

Yalnız gerçek hali ne kadar da yakışıklıymışş aslında resimlerde de yakışıklı ama gerçek hali bi başka yani ama sanırım pot kırdım kahvaltıda olay şöyle oldu:

Salak ben Kook u ağzım açık izliyodum sonra abim beni fark etti ağzını kapa döverim ha kooku dedi . Bende tabi kıpkırmızı oldum hayatımda hiç bu kadar utanmamıştım.

Sonra abime dedim ki:

- Abi bu arada annem...(suga çatalını düşürüp gözünden yaşlar akıtır) Annem seni çok merak ediyor Türkiye'ye gelicek misin?
- Tabii ki annemle babamı çok özledim hemen Türkiye'ye bilet alalım.(sesi boğuktu)
- Hemen mi cidden ?!
- Evet bugüne varsa bugün gidelim,dedi ve kook araya girer:
- Yalnız iyi hoşta gidelim ama ARMY ler bizim üzerimize atlayabilir yani anneni görmeden ölebiliriz, dedi ve herkes kahkaha attı. Abim dedi ki:
- Ah doğru söylüyosun o zmn bizde gizlice gideriz ben 20 yıldır memleketime aileme hasret kaldım nolursa olsun giderim. Dedi ve olay kapandı.

O gün eşyalarımızı hazırladık ve gece yarısı gizlice özel uçakla kaçtık.Evet kaçtık.

Uçaktan indiğimizde abim ağlamaya başladı ben de ona sarıldım ve diğerleri de arkamdan sanki hepimiz kardeşmişiz gibiydi.

Daha sonra evin zilini çaldık .Annem kapıyı açtı karşısında ben vardım (çünkü diğerleri saklanmıştı) ve anneme dedimki:
- Anne abimi bulamadım ,dedim ve başımı önüme eğdim annemin gözünden yaşlar akmaya başladı ve bana sarıldı o sırada annemden bir çığlık yükseldi bende sırıtmaya başladım:

-OĞLUMMM !!!! dedi ve koşarak sarıldı uzun bir süre öyle kaldılar o sırada babam  noluyo orda diye geldi ve karşısında abimi görünce koskoca adam bir çocuğa dönmüş gibi hüngür hüngür ağlamaya başladı ve o da koşarak sarıldı ve ardından bende.

Diğerlerinin hep gözü dolmuş Nehir ve Hoseok oppaysa ağlıyordu hemde hüngür hüngür djdjdjdj çok komik gözüküyorlardı dnjdjfjf

Daha sonra annem muhteşem bir ziyafet yapmıştı abim büyük bir zevkle yiyordu.Nasıl da özlemiş memleketini.

Dinlendik ve sonra Nehir le bizimkileri dışarı yani Türkiye'yi gezdirdik.Abim sanki daha önce gelmiş hatta yıllardır ordaymış gibiydi ,onu izlemek o kadar güzeldi ki tabii arada bir hatta sürekli gözüm kook a kaçmıyor değildi.Ah Duru saçmalama hiç sana bakar mı o ? Aslında aşk belli olmaz kimin kime aşık olacağı hiiç belli olmaz .

Belki de bizim aşkımız imkansız aşktı....



GİZLİ KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin