Ce alt început de carte să fie mai bun decât Teoria Pixar în care se arată că toate filmele Pixar sunt legate şi au propriul lor rol într-un univers alternativ, cel în care asteroidul ce a lovit aum 65milioame de ani în urmă planeta defapt a omis-o.
Această teorie a fost concepută de Jon Negroni şi până şi în ziua de azi reuşeşte să adapteze filmele noi apărute la teoria sa. Destul de impresionant aş zice. Jos este descrisă teoria în detaliu, dar aici este un scurt rezumat al Teoriei Pixar: dinozaurii mor şi sunt obsedați cu supraviețuirea, în timp ce mamiferele prosperă. Rezultatul acestei evoluții alternative este apariția magiei care însuflețeşte diverse obiecte(cum ar fi jucării) şi oferă oamenilor puteri din cauza experminetelor(The Incredibles). De asemenea, se spune că vrăjitoarea din Brave(care e chiar Boo din Monsters Inc) face şi ea experimente pe animale ca să îşi readucă prietenul, ceea ce face animalele din ce în ce mai inteligente(cum ar fi În Căutarea lui Nemo, Up, Ratatouille). Comunicarea cu oamenii, dar şi disprețul față de ei se remarcă pe parcursul acestei cronologii, până la urmă Terra devenind poluată şi oamenii rămaşi fiind nevoiți să plece în spațiu. Pe planetă au rămas maşinile, ceea ce explică de ce în franciză există locurile construite de oameni, dar nu şi oamenii. Până la urmă planeta devine prea poluată şi singurii supraviețuitori sunt Wall E şi gândăcelul, ceea ce arată că insectele au reuşit să supraviețuiască acestei poluări. Copacul plantat la sfârşitul filmului e cel din A Bug's Life, ceea ce arată că insectele trăiesc ca oamenii şi că lumea îşi revine. Datorită radiațiilor ele evolueaza ca nişte monştri ce călătoresc în trecut prin intermediul uşilor ca să recolteze energie umană. Se arată că râsul e mai puternic decât țipătul, lucru arătat şi în Inside Out(Se arată că bucuria unui copil este mult mai puternică și mai activă decât celelalte emoții). Boo vrea cu disperare să îşi revadă prietenul cu blană aşa că reuşeşte să călătorească în timp, dar nu ştie în ce perioadă, aşa că trece prin toate filmele, explicând easteregg-urile de pe parcursul lor.
Acum că rezumatul a fost citit, puteți trece la următorul capitol, cel în care e dovedit că în Wall-E se practică canibalismul, sau puteți citi toată teoria enunțată mai jos. Nu uitați să lăsați un vot şi un comentariu cu ce film vreți să vedeți teorii în continuare.
Aici sunt prezentate în ordine cronologică întâmplările din universul alternativ:
The Good Dinosaur(preistorie)
Potrivit lui Negroni, timpul mult mai mult pe care dinozaurii l-au avut pentru a evolua le-a permis să-și dezvolte propriile inteligențe: în film, au o limbă, practică agricultura și creșterea animalelor. La momentul producerii filmului, dupa 65milioane de ani de când asteroidul nu a lovit Terra, dinozaurii dominanți sunt obsedați de supraviețuire datorită hranei rare și a mediilor ostile, în timp ce mamiferele (inclusiv oamenii) încep să prospere. Dinozaurii încep să moară si apare magia, rezultatul acestei evoluții alternative. Aceasta ar fi fost descoperită și manipulată în secret de unii oameni în viitor(vrăjitoarea din Brave, Charles din Up și experimente guvernamentale pentru a crea super eroi în The Incredibles). Magica ar face, de asemenea, animalele treptat inteligente. Scăderea combustibililor fosili, un alt efect al existenței dinozaurilor pentru mai mult timp, determină omenirea să caute combustibili alternativi cu mult înainte de a face acest lucru în calendarul nostru, cel din universul real. Omenirea dezvoltă tehnologia mai repede, ceea ce ar explica tehnologia avansată văzută în The Incredibles, care are loc în anii 1950-1960, și supraviețuirea omului mult după mașini. Energia punctului zero descoperită de Syndrom(din The Incredibles) ar fi "energia umană" atât de importantă în acest universBrave(Evul Mediu)
La începutul Evului Mediu, animalele sunt văzute comportându-se ca oamenii datorită magiei manipulate de o vrăjitoare aparent legată de luminile misterioase albastre care apar în pădure. Negroni susține că vrăjitoarea a experimentat pe diverse animale, care au dobândit inteligență și personalitate și s-au reprodus, eventual mărind populația lor. Vrăjitoarea este de fapt Boo de la Monsters Inc, care a folosit magie pentru a-şi readuce prietenul înapoi(şi asta nu e tot).
CITEȘTI
Teorii de film
RandomDouă opțiuni: poți alege să crezi aparențele, ceea ce vezi în film, în care probleme sunt rezolvate şi protagoniştii trăiesc fericiți până la adânci bătrâneți sau să vezi fața din spatele măştii, adevăratele probleme ale lumii care sunt transpuse în...