Kucuk kucucuk ufak bir kalp buyuk bir sorumlulugu dogru ilerliyor ve bunun farkinda dahi degil.Kadr kirilacagindan ne kadar uzuleceginden haberi dahi yok . Ve sonunda asik oluyor hic olmamasi gereken birisine. Ah nasil bir hata yaptigini bilse aslinda yapmayacak ama iate saf ya madum ya kotulugu kabul rtmiyor birturlu edemiyor uste . Kendi gibi temiz saniyor karsisinda kini. Ah kucugum keske ler hayatini maf edegini bilimiyor bilemiyor bir turlu.
O masum kalp gunden gune buyuyor. Kalp buyudukce aski da buyuyor ve sonunda dayanamz hal alip acilmaya karar veriyor . Ni tekim de soyluyor butun masumluguyla sevgisini . Askini istiraf editor.ve sonra o cocuk o kalbi aliyor uzerine ayaklariyla cukip hic tereddut etmeden cigniyor.
Keske sevmeseydim keske karsima cikmasaydi diye oyle bir dua ediyor ki o ufucik kalp. Bosa oldugunu bile bile hemde. Aslinda sadece 1 2 dakika kayvetmis gibi gozuksede disrdan. Ruhunda kaybettiklerinin telafisi dahi yok . Kimseye guvenmiyor. Inanmiyor. Artik onun icn hayt bomvos . Cikmaz bir sokak gibi....
Ah o masum sevgisini anlasaydi belkide dunyanin en mutlu imsani olacakti. Ama anlamadi bi turlu anlayamadi. Kalp oynamaya gelmeyecek kadr degerli olan kalp.
Ama o masum disaridan o kadar neseli ve o dar kedersiz gorunuyorduki hayata karsi. O kadr gucluyduki. Belkide cok aci cektigi icn o kadr gucluydu. Belkide kalbi ruhu aciyla besleniyordu. Kirilsada prcalansada belli etmiyordu ki kimseye. Kimle konusmak istese hep tersleniyordu hep dislaniyordu. O da sonunda kimseyi onemsememeyi ogremdi. Hayata karsi rol yapmayi ogrendi. Hayati bir tiyatro sahnesi gibi kullanmayi ogrendi. Bazen oynuyor bazen de izliyordu olup bitenleri. Ama hic bir zaman kimseye aslinda neler hissettigini kalbindeki acinin tarif edilemeyecek kadr buyuk oldugunu.... Kimseye hayta hic kimseye bahsetmedi. Bi kere onuru kitildi kucuk dustu ya bir daha o riske girmeyi hic istemedi o cesareti kendin de bulamadi. En yakin arkadasina bile sadece acisinin 4de 1ini faln anlatti . Cun ku biliyordu. Onu anlamayacagini. Onun duygulariyla dalga gececegini.