Pp Noor:
Ik word wakker ik ga naar de douche waar ik Manal zie en fris me op en stijl snel me haar en loop dan weer naar me kamer om me kleding aan te trekken (outfit staat in omslag) en dan loop ik naar beneden waar ik Manar en Damin zie ruzie maken om de tv ik pak een croissant en sinnasappelsap en loop er mee naar de tafel en eet het op ik word geappt door Dalila
(D=Dalila )
D:Heyy alles goed met jullie
Ik: Heyy goed Hamdoulah met jullie
D: gaat goed Hamdoulah kom je vandaag naar stad??
Ik: is goed Hoelaat??
D: uhmm kom je me om half 2 ongeveer halen ja is goed
Ik: is goed dan Yallah tot straks groetjes aan iedereen
D: zal ik doen jij ook he
Ik : ja is goed Doeii
D: Doeii
Ik ben in tussen tijd al klaar met eten en loop naar boven en ruim me kamer een beetje op en dan is het tijd om naar Dalila te gaan ik loop naar beneden en zeg doei tegen iedereen en zeg dat ik naar de stad ga. Ik loop naar mijn Audi A4 en rij naar Dalila en toeter 2 keer en dan zie ik dr naar buiten lopen. Als Dalila binnen is sluit ze gelijk dr telefoon aan de auto en doet muziek op we gaan helemaal los tot we bij die stad aankomen ik parkeer de auto en loop samen met Dalila richting de H&M we kopen daar wat dingen en lopen dan richting de primark en halen daar ook wat dingen en dan lopen we richting de MAC en halen daar wat meakup halen daarna lopen we richting de Zara en daar halen we heel veel spullen daarna lopen we richting de Mac om wat te eten wanneer we klaar zijn met eten lopen we weer richting de auto ik zet eerst Dalila thuis af en rij dan naar huis waar ik veel bezoek aan tref en ik loop gelijk naar me naar me kamer en leg alle kleding in de kast en zet de meakup op de juiste plekken en berg het op voor Safiyae en Jounayd voor morgen wanneer ze komen want die pakken alles en leggen het overal in het huis wanneer Ik klaar ben ga Ik naar beneden en groet eerst de mensen en ga dan naar de keuken om me moeder te helpen waar ik Manal en Manar ook zie helpen wanneer we klaar zijn en de bezoek weg is loop ik naar boven en fris me op om te slapen ik check me app en kijk me snaps en kijk wat door insta en doe dan me telefoon uit en val in diepe slaap.
JE LEEST
El mektab♥️
RomanceHet gaat over een meisje Genaamd noor ze is 18 jaar bijna 19 jaar en moet nog een paar weken tot ze is afgestudeerd ze lijd een normale leventje tot ze plots van haar moeder dat ze word..... wil je weten wat er met haar gebeurd lees dan het hele v...