merhaba arkadaslar lutfen yorumlarinizi bekliyorum...
off anne yaa yetisiriz merak etmee dedim ama beni dinleyen hic yok ki. Neyse bn tugceyi ariyim bari.D
... biraz sonra telefon acildi vee tugcenin o cirtlak sesi duyuldu.
-aloo napiyon askisi .dedi
-ii kanka sen napiyon.
- ii bizde nolsun yaa annem evi yikio saolsun
-aynn bizdede ole.kadina diom sen birak hizmetliler yapar hayir illa o yapcakmis.
-aynisi bizim ev kanka resmen yikilio..
- hazirmisin?
-bn evette annem bilmiom ama cikariz birazdan
-ok kanka gecerken bizede tiklada beraber gidek. bide havaalaninda seni arayamam.
-ok kanka bn seni ararim. hadi bb
-bb .defim ve kapadim..
anne tugceler hazirmis .
-tamam kizim benimde isim bitti dedi annem o incecik sesiyle ve yanima geldi. beraber bahceye dogru ilerledik ve salincaga oturduk.birden annem bana sarildi ve kokumu resmen icine cekti iste o an birden hevesim kacti cunku bn annemden hic ayrilmamistim. hep 2-3 haftaligina tugceyle paris,londra yapardik ama tamamen annem hic ayrilmamistim. birden sicacik bi seyin uzerimdeki hirkayi islattigini fark ettim. evet evet annem agliyodu ams neden??
-anne neden agliosun dedim o tiz cikan sesime lanet okuyarak...
-yoo aglamiorum desefe gozleri hemen kizarmisti agladigi belliydi.
-hayir anne agliosun iste bak beni ozliyceksin dimi gitmesem mi anne haa? sen agliyinca bn kiyamam ki dedim
- annem omuzlarimdan tuttu beni ve hayir tatlim sen ozgursun hem biz seni ziyarete geliriz tamam mi siz eglenmenize bakin.. hem bn senin icin bi turk okul buldum,tanidiklarda var icinde. ruzgar, safak,murat...
-naptin anne yaa..
-noldu kizim ?? dedi annem endise icerisinde
-bnde anne tanidiklar var dedin safak mesela o cocuktan nefret ettigimi biliosun anne.
-kizim cok asi davraniosun bnce o iyi biri ama sen su on yargin yuzunden kimseyi sevmiosun..
-anne bn kimseye on yargili davranmam tamam mi ? o iyi biri falanda degil hem..
-off mine yeter ama o okulda okuycaksin diosam o okulda okiycaksin bn seni bosu bosuna gondermiorum tamam mi hem bu en iyi turk okulu orda okuycaksin. bu konu burda kapansin.-tamam anne. eger begenmezsem veya rahatsiz olursam bidaha o okula gitmem bu da bnim son sozum.
-tamam .tugcede ayni okulda.
-tamam anne izninle bn odamla vedalascam
-tamam kizim ama acele et cunku birazdan tugceler gelebilir.
arkadaslar bu hikaye benim kafamda kurulu degil. o yuzden sizin fikirlerinizede ihtiyacim var sevgilerle yazariniz ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bakireliğime elveda.
Fantasydaha yeni yazmaya basladim bu yuzden fazla iyi degilin eger okursaniz coooook mutlu olurum.2 genc kizin ingilteredeki maceralari. hem biraz ama biraz dikkat edin lutfen sapik yani anliycaginiz klasik ama bu sefer benim sizin yorumlariniza cok ihtiya...