Apare Vlad
Vlad: De ce nu mi-ai dat acceptul pe instagram?
Maria:Nu mai am instagram de mult timp.
Vlad:Sigur?
Maria:Da,ce nu pricepi?S-a sunat de ora si prima ora aveau Mate.La ora de mate profesoara a facut prezenta si i-a pus cateva intrebari.Profesoara i-a spus ca la ora ei sa scrie cu creion si nu cu pix sau stilou.Auzind acestea,Vlad ii cere Mariei un creion,iar Maria ii spune :
Ce sunt eu,papetarie?
Vlad:Ok,scuze....!
Cand s-a sunat de pauza,Daria a intrebat-o pe Maria : De ce ai urlat asa in ora?
Maria:Pentru ca m-a enervat tampitul ala.
Daria:Ma rog....**************
Dupa ore fetele pleaca la shopping,unde se intalnesc cu Vlad.Daria fiind in cabina de proba,Maria a mers sa isi caute ceva frumos.Dintr-o data aluneca din cauza unei bluze de matase....si a prins-o Vald! Cand a ridicat-o el a sarutat-o,iar Daria chiar atunci a iesit din canina de proba.Maria a bagat scuza ca trebuie sa propeze hainele.
Maria i-a povestit Dariei ce s-a intamplat.Dupa ce au facut cumparaturi,fetele au plecat fiecare la casa ei.Dupa cina,Daria,a mers in camera ei si fix in momentul acela a sunat-o Maria pe skype.
Maria:Hey,ce faci?
Daria:Hey,acum am venit de la cina...tu?
Maria:Bine,stateam si ma gandeam la faza de azi....daca maine imi va pune intrebari?
Daria:Calmeazate,intr-un fel poti sa nu ii raspunzi,s-au sa ii spui ca a fost o intamplare si atat.
Maria:Ok,merci,m-am mai linistit.
Daria:Vezi la ce e buna o prietena?A doua zi,dimineata,mama lui Maria s-a dus la ea in camera si i-a spus :
Mama M:Buna dimineata,draga mea,trezeste-te este ora 7.45.
Maria:Mama,nu ma simt prea bine,imi este imfundat nasul si ametesc de cap.
Mama M:Bine,atunci,nu vei merge azi la scoala si te vei odihni.
Maria:Bine mama,promit!
Daria,ajungand la scoala,vede ca Maria nu este! Deoarece,Maria tot timpul ajungea inaintea Dariei la scoala.
Trecu prima ora si Daria o suna pe Maria.
Maria:Hey
Daria:Hey,nu imi spune ca nu ai venit din cauza lui Vlad?
Maria:Ba da
Daria:Serios? Tie chiar iti pasa de ce zice el?
Maria:Nuuuuu....dar azi vreau sa stau acasa!
Daria:Oke,papa
Vlad o intreaba pe Daria daca nu stie de ce nu a venit Maria azi la scoala.Daria ii raspunde ca nu stie,dar sa o lase in pace pe Maria cu toate.
Vlad a spus ca nu e treaba ei ce face ea.*******
A treia zi,Maria venind la scoala,a aflat ce i-a spus Daria lui Vlad.
Maria:Am spus eu sa te amesteci in problemele mele?
Daria:Nu,dar am crezut ca vrei sa scapi de el ...
Maria:Ei bine,uite ca ai crezut gresit.
Daria:Scuze,chiar nu am vrut sa te ranesc sau sa te supar cu ceva.
Maria:Uite ca ai facut-o! Lasa-ma in pace.
Daria:Bine,dar nu uita,cand vei avea o problema,sa nu mai vii la mine sau sa ma suni!
Maria:Nu iti face griji,nu v-oi face asta.!Dupa ore Maria cu Vlad merg la un suc.Din intamplare ei,acum sunt impreuna!
Ce credeti ca va zice Daria,cand v-a auzi asta?Sper ca v-a placut! Si spune-ti ce credeti ca se va intampla?