"Už to skúšame 4 hodiny a boli sme už snáď všade."poviem keď sa znova ocitneme v tej chate kde predtým.Ta stará mikina tu strašne smrdí."Poďme aspoň preč odtiaľto."poviem a vôjdem do jaskyňe.Ono to nefunguje.Vôjdem tam znova a znova.Stále nič."James sakra ono to nefunguje."zahreším."Minuli sme pokusy.Každý deň je ich 200."uškrnie sa James."Čomu sa smeješ?"odvrknem a ľahnem si na tú tvrdú posteľ.Od zimy sa mi začnú drkotať zuby.James podíde ku mne."Dneska tu prespíme a zajtra to skúsime znova.""Vieš si predstaviť aký musia mať strach o nás na Rockforte?"poviem a obímem si kolená.James má obíme."James.""Hm."Ja len...je zvláštné obímať sa s tebou?""Chceš povedať že smrdím?"zasmial sa."Nie,nie!"ohradila som sa zo smiechom."Takže voniam?"nahodil svoj úškrn."To som nepovedala."uškrnula som sa."Tak ticho a užívaj si to."obime ma znova.Vymánim sa z jeho objatia a ľahnem si.Počujem ako sa posteľ prehla.Po pár sekundách pocítim na svojom páse ruky.James si ľahne za mňa a silno má obíme.Otočím sa k nemu.On si má pritisne na jeho hruď.Keď som si myslela že sme blízko,James dokázal že sa dá ešte bližšie."James-"chcela som niečo povedať no James sa prisal na moje pery.Svoje ruky som dala na jeho hruď nech prestane no on si ich premiestnil do svojich vlasov.Uškrnula som sa a tým som mu povolila stúp do mojich úst.Jazykom našiel ten môj.Začala sa vojna.Bolo to krásne.Trvalo to niekoľko sekúnd.Odtiahla som sa od Jamesa a pritúlila sa ku jeho hrudi."Ty si taká malá mrška."uškrnie sa James a začne má hladkať po vlasoch."Hm pokračuj."pritúlim sa ešte bližšie a užívam si Jamesovú vôňu.Dotyky.Jeho celého.James sa uškrnie a pobozká má na čelo.
Zobudím sa na tresk.Otočím hlavu doprava a ten istý muž ktorý sa tu včera dostal a zbil Jamesa sa snaží dostať dnu.Dvere sú zamknuté a ešte sme tam dali aj nábytok.Trvá najviac 10 sekúnd než sa dostane dnu."James!"začnem s ním chytro búchať."Sakra James zobuď sa!"začala som s ním búchať.James otvoril oči a keď má uvidel usmial sa."To sa mi iba snívalo alebo sme sa včera bozkávali?"uškrnul sa James."James mňa nezaujímajú tvoje mokré sny."zasmiala som sa a ukázala na dvere.James má v jednej sekunde chytil okolo pása a v druhej už sme vyšli spoza skrine.Začali sme utekať do jaskyne.Premiestnili sme sa.Skončili sme kdesi na lúke.Pekne tu svietilo slnko.Všade boli kvety.Je tu krásne."Ostaňme tu chviľu."povedal James.Ľahla som si do trávy.James si sadol vedľa mňa."Vieš Potter väčšinou sa ti sníva o tom po čom túžiš."uškrnula som sa.Po pár sekundách som pocítila ako si na mňa James sadol no musel sa pridržiavať aby má nezlomil."Ja si priznám že po tebe túžim.Ale bolo to skoro ako realita."uškrnul sa James.Začala som sa smiať tak že sa moje celé telo rozvibrovalo.James sa uškrnul.Kedže sa začal vibrovať tiež."Teraz po tebe túžim ešte viac."uškrnul sa a nahol sa nadomňa.Zasmiala som sa a za tričko som si ho pritiahla k sebe.Bol niekoľko milimetrov od mojich pier.Nahla som sa k nemu ešte viac."Poďme už."povedala som a začala sa smiať.On mi tresol celou silou po stehne."Auu."začala som kričať a schúľila sa do kĺbka."Čo je princezna?"začal sa smiať."Bolí ťa niečo?"prešiel mi rukou po stehne a silno ho stlačil."Nenávidím ťa."zamrmlala som."Aj ja teba."zasmial sa a postavil sa.Postavila som sa tiež.Vyskočila som na neho a on má zozadu chytil za stehná.Teda presnejšie skôr za zadok ale nechala som to tak."Za toto má odnes."uškrnula som sa a poupravila som sa na ňom."Hijoo!"
"Je zvláštný pocit byť doma."uškrniem sa keď prideme na Rockfort."Ashley."zakričí z diaľky Lili a už sa mi vtrhne do náručia."Tak si mi chýbala.Čo sa stalo?Kde ste boli?"Lili na mňa vrhla otázky od 1 po 1000."Aj mne si chýbala."ironicky sa usmeje James."Ty si tu nebol?"opýta sa Lili a ja sa začnem smiať.James iba pretočí oči a odíde.S Lili ideme do izby a rozhodnem sa že jej všetko poviem.
Zaklopem na Potterovú izbu.Otvorí mi on.Neprehovorí ani slovo iba nechá otvorené dvere."Lucas?"zakričím do izby a uvidím ako hrajú s Potterom GTA5.Sadnem si ku ním na gauč."Čo potrebuješ že si tu?"opýta sa jedovato Potter."Za tebou som neprišla."usmejem sa ironicky."Tak čo potrebuješ Ashlinka?"uškrnie sa Lucas pritom ako hrá."Lili išla von s jej novým úlovkom.Miley je s Albusom a tam nepotrebujem byť."zasmejem sa."No a ty si potom jediný s kým rada trávim čas."obímem ho zozadu."Tak si s nami zahraj GTA5."povie Lucas a stlačí mi lýtko."Nemám ovládač."uškrniem sa a Potter na mňa hodí jeho ovládač a odíde z izby.Čo mu zase je?Kašlem naňho.Chytím do rúk ovládač a snažím sa poraziť Lucasa.
DU LIEST GERADE
James Sirius Potter i hate you!❤️
RomantikMyslela som si že som len obyčajne dievča dokiaľ mi neprišla špeciálna pošta a zistila som že moja rodina je z rodu čarodejnikov.Mimochodom moje meno je Ashley Brook.