Varcolaci

1.1K 26 0
                                    

Imobilizarea unui varcolac viu pentru studiu, ne ajuta sa cunoastem mai bine aceasta specie, dar sarcina este destul de dificila cu resursele disponibile.
Chiar daca apar aproape umani, aceste fiinte au o rezistenta superioara, agilitate si puteri de vindecare, putand trece la proportii diferite, transformandu-se intr-un biped.
Se zvoneste ca transferul de durere( varcolacii pot micsora durerea unui om, luand-o asupra lor in proportii foarte mici, deoarece ei se pot vindeca) si amintiri( de la varcolac la om sau de la om la varcolac)  ar face parte din abilitatile lor. La transferul de amintiri varcolacu infinge unghiile in spatele gatului persoanei a carei amintiri vrea sa le vada sau sa ii arate.
Tipuri de varcolaciOmega: Un Omega este un "lup singuratic", existent fara o haita si fara un Alpha. Ei au toate abilitatile unui varcolac, dar sunt considerati mai slabi deoarece nu fac patre dintr-o haita. Varcolacii pot deveni Omega prin alegere, sunt fortati de Alpha, sau prin alte motive.
Beta: Acest tip de varcolaci sunt membrii unei haite si din aceasta cauza sunt considerati mai puternici decat Omega, neavand alte abilitati speciale.
Alpha: Alpha este liderul haitei. El este cel mai puternic, mai rezistent si mai letal decat Beta sau Omega. 
Un Beta sau Omega pot deveni Alpha ucizand unul
Adevaratul Alpha( True Alpha): Un Beta sau Omega mai poat deveni Alpha fara sa fure puterea prin multa vointa si evitand cat mai mult conflictele. Ei sunt numiti 
"True Alpha"( Adevaratul Alpha) si sunt foarte rari.
Culoarea Ochilor: - Un Alpha are ochi rosii.
                                      -Galbenul este cea mai comuna culoare a ochilor la Beta si Omega.
                                        -Beta care au ochi albastrii indica ca au luat o viata inocenta.
Varcolacii pot fi nascuti din doi parinti varcolaci si se pot transforma total, spre deosebire de cei muscati care se transforma partial, aparandule doar par pe fata, colti si unghii mari si lungi.
Gemenii Alpha* se pot transforma intr-un monstru gigant, intrand unul in altul, avand mai multa putere, dar cand se separa si revin oameni se comporta normal.
In fotografii ochii varcolacilor nu pot fi vazuti deoarece in fata lor apare o dunga ca de blit. De altfel, nu se pot imbata sau droga oricat de mult ar incerca.

Bestiarul Familiei ArgentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum