Prolog

1.9K 64 3
                                    

- Kaspian, zamknij się to ja mam się im przedstawić, a nie ty. Bądź tak miły i zejdź mi z oczu.

- Ze mną nie wygrasz tak łatwo - mój brat zaczął mnie łaskotać.

- Kaspian zostaw mnie, czytelnicy czekają - opanowałam się i przestałam się śmiać.

- Dobra, ale potem ci nie odpuszczę - powiedział ciemnowłosy.

- Przepraszam Cię za niego - powiedziałam do Autorki. - Czasami nie wiem co w niego wstępuje.

- Dobra, rozumiem sama też mam braci, ale już zaczynaj.

- Okey. No to mam na imię Andrea i jestem księżniczką Narnii. Mam 16 lat. Moim bratem jest książę Kaspian X, co mieliście okazję zobaczyć przed chwilą. Moim ojcem był Kaspian IX, a moja matka miała na imię Evangeline. Matka pochodziła z Narnii. To po niej mam magiczne uzdolnienia np.: nienaturalnie szybko biegam, potrafię wytworzyć tarczę, oddychać pod wodą itp. Moim hobby jest zielarstwo. Jestem osobą o dość wybuchowym charakterze...

- Ooooo tak - dopowiedziała Autorka.

- ... Zdarza mi się być wredną i chamską zołzą, lecz mam również zalety. Potrafię być miła oraz umiem sprawnie posługiwać się mieczem. No i nie lubię sukienek ani koszul o zbyt wielkim dekolcie. Coś jeszcze?

- Nie wiem... Może opisz swój wygląd...

- No dobra nie jestem wysoka. Szczupła? Trochę ale jednak tyczką nie jestem. Mam długie czarne włosy, które związuje zazwyczaj w kok. Na szyi noszę srebrny naszyjnik z zawieszką w kształcie gwiazdki. Jest to pamiątka po mamie. I co?

- Dobra myślę że to już wystarczy. Dzięki se poświęciłaś mi czas. Ludzie z Wattpada będą mieli co czytać.

- Tak na marginesie: co to Wattpad? - zapytałam.

- Taka platforma, gdzie można pisać własne książki, a także czytać książki innych.

- To ciekawie. Myślę, że mniej więcej zrozumiałam.

- To fajnie. Niestety ja już muszę lecieć, aby spisać twoją historię. To Paaaaaa!!!

- Do zobaczenia.

Autorka zniknęła w miejscu gdzie siedziała, a ja poszłam szukać Kaspiana.

Not this tone miss... || Opowieści z NarniiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz