Ben Feride. Küçükken annem bir hastalık yüzünden vefat etti. Allah onu nur içinde yatırsın inşallah. Ben, teyzem, teyzemin Kocası ve iki kuzenim Hakan ve Necmiye, Istanbul'da bir Konak'da yaşıyoruz. Babam askerde. Bir gün kapı çaldı ve Seyfettin amca (teyzemin kocası) kapıyı açıyor ve kapının önünde askerler duruyor. Bir askerin elinde Babamın asker kıyafeti, amcam ağlamaya başladı. Askerler gitti ve ben amcamın arkasında duruyorum ve elinde Babamın asker kıyafetini gördüm. Ağlamaya başladım amcam bana sarılıyor. Teyzem, kuzenlerim ve kalfalar'da geldi ve hepsi bana bakıyor, çünkü onlar Haber daha duymadılar. Amcam onlara anlat'dı çok üzüldüler ve ağladılar.
Feride: Artık yanlız kaldım, kimsem yok!
Teyzem: Biz varız Feridem. Bizde senin Aileniz.
Necmiye: Evet annem tabiki haklı. Seni hiç birakmayız Kardeşim♡ (Bana sarılıyor)
Aklim (Gökkuşağı bakarken) : Allahım yanlız değilmişim. Allahım çok şükür. Hiç kimseyi kaybetmek istemiyorum. Annem ve Babam ikiside nur içinde yatsın. Onları çok özlüyorum. Teyzem bana annelik yapıyor onu ben çok seviyorum. Amcam'da bana babalık yapıyor hepsini çok seviyorum. Kalfalar'da hiç eksik olmuyor. Kuzenlerimi'de çok seviyorum. Onlar hep yanımda. Annem babam derslerimide düzenli yapıyor, sonuçta mektepdeyim (yatılı okul) . Annem babam sizi hep Kalbimde taşıyorum, bunu hiç unutmayın.
Bugün Babamı Annemın yanına görürüyoruz. Mezarlığa. Defnediliyor, teyzem ben ve kuzenlerim yanımda ve ellerimi tutyor. Çok ağlıyorum. Mezar taşlarını öptüm ve sıkkı sıkkı sarıldım onlara. Mezarlara Karanfil koydum ve başka çiçeklerde. Yere oturdum. Omuzuma bir el dokundu oda amcamdı, ona bir sarıldım ve ağladım. Mezarlıkdan gidiyoruz arkamı döndüm ve anneme babama el salladım geri döndüm. Kona gidiyoruz. Konak adım attım ve kalfalar bana geldi ve sarıldılar. Onlar can. Onları çok seviyorum. Sonra hepsinden müsade istedim ve odama çıktım. Odamda yatağma girdim ve annemi babamı düşünmeye başladım. Sonra birisi kapıyı tıkladı teyzem. Içeri girdi bana süt getirdi öptü ve gitti. Ben sütümü içip yatağma uzandım ve yine annemi ve babamı düşünüyorum. Bir an uyumuşum ve uyandımda sabah olmuş. Rüyamda annemi ve babamı gördüm. Hayatımdaki en güzel rüyadı.
---------------------------------------------------------
Bu benim ilk Bölümüm!
Umarım beğenirsiniz
Hatalarım varsada yazın ve voten etmeyede unutmayın❣
DU LIEST GERADE
Sen Anlat
RandomBu Hikayede mevzu bir Kızın üzerindedir. Kız Feride bir Erkek'nen tanışıyor. Aşık olmaya başladı, ama Hisslerinden emin değil. Olaylar, kavgalar ve tartışmalar bu Hikayede olacak. Işte bazıların Hayatında oluyor böyle şeyler. Bu Hikayede size anlat...