Ben ALICE.Bu yaz tatil olarak ailem beni kuzenime goturuyor.Ne yazik ki kuzenim ile cok didisirim.Ee ne yapicaktik ki baska, kalkip bale mi yapicaktik.Kuzenim yuzunden basima gelmeyen kalmadi.Bu arada kuzenimin adi ZACH.Sari saclari ve ela gozleri vardi.Cok tatliydi ama su didismesi de olmasa .Ben suan 15yasindayim ZACH ise16aramizda bir yas olmasina ragmen yine de kuziydik.Hep beni pis islerine alet eder ve sorumlusu ben olurum .Arabayi kim cizdi ?ALICE ,Evi kim dagitti ALICE.Gun boyu boyle gecip gidiyor zaman.Ama yine de iyi cocuk.Yani hoslanmiyorum da degil.Ya tabi oyle tatli cocuk kacirilir mi? Mahallede ve okulda cok unlu hemde .Buralardaki herkes onu iyi bilir.Yaramaz oldugunu da iyi bilirler.Ama yine de onu cok seviyorum.Oralarda sevmeyen yoktur.Hemde ciktigi da yokkkkkk.Ayyh bi dusunsene Bnemle cikiyormus .Offf cok guzel olurdu valla.Mahalledeki herkes bana "yenge yenge "diye sesleniyor ayyyy cokk guzell.Evlerine geldigimizde Victoria teyzemi optum cok ozlemistim.Ee aradan 1 yil gecti(sanki cok uzun bir sure gecmis gibi).Zach beni gorunce sevindi mi? uzuldu mu ?orasini goremedim.Gidip sariildim.İyi bir sey demedi .O da bana ictenlikle sarilddi.Ohhh anlasma imzaladk heralde.Yoksa normalde oyle yapmazdi.Annemler asagida kalip Victoria teyze ile konusmaya basladilar.Bende odama cikip esyalarimi yerlerine kaldiracaktim ki ZACH odama gelip "ne ariyorsunuz burada?"demez mi? "SANANE"diye karsilik verdim.Giciga bak ya biz onlari ozledik diye geliyoruz.Beyefendi ne ariyorsunuz?diye soruyor.MANYAGA BAK YAAAA.Asabimi bozdu.