3Глава:"Любов-вигадка..."

11 4 4
                                    

А Мерні в той час незнав, що робити. Він простр стояв і думав, що життю кінець.
POV Мерні:
Та як вони посміли?! Як вони посміли вбити саму дорогу людину у моєму житті?! Не довго думаючи я побачив сходи, що спускалися вниз обрива.
POV Аліка:
Нічого не відчуваю... Тіло як ватне. Чується запах лікарств,
і як хтось тримає мене за руку.
З болем відкриваю очі, бачу Мерні. Єдиного і коханого. Часто, мама у дитинстві розказувала, що життя-це машина. У якій ти половину дороги спокійно їдеш, а на іншій частині дороги - ти втрачаєш контроль. І ось вже чекаєш смерті, і до тебе приходить єдина людина, яка рятує твоє життя. Так от, до чого я веду... Я знайшла цю людину - Мерні. Останнім часом, він став для мене самою дорогою людиною. А зараз, повернемося в реальність...
Мерні мирно сопів, поклавши свою голову мені на коліна, а руками тримаючи мою руку.
Очі закриваються, откулючька...
POV Мерні:
Коли я прокинувся, Аліка все ще лежала без сознанія. Але, є слова, які ях неспроможний був сказати, коли вона була "жива". І от, час настав.
-Аліко, ти саме цінне, що у мене колись було. Так, я знаю ми знайомі з тобою тільки з першшого класу, але я відчуваю буд-то знайомі все життя. Це ти та людина, яка повернула мені контроль у моїй машині життя. Дорога, ти вийдеш за мене? - я знаю, вона була в отключці, але хоть зараз я це скажу, з кольцом у правій кишені джинсів. Я відчув як тонка рука почала стискати мою..
-Я згодна, - сказала вона. Я ледь не задушив її в обіймах. Тепер, ми назавжди разом, назавжди. Одягаючи кольцо на тоненький пальчик подумав я...
££££££££££££££££££££££££££££
Привіт, мої дорогі читачі. Ось нова глава.  Але я бачу ви зовсім НЕ АКТИВНІ! Я буду випускати нову главу тоді коли під цією набереться 2 зірочки, і 4 кометаря.
Продовження слідує...

Дівчина на половинуWhere stories live. Discover now